את רבע גמר ליגת האלופות בין באיירן מינכן לברצלונה כולנו נזכור לעוד הרבה מאוד שנים. כמובן שהתוצאה - 2:8 מטורף לבווארים - היא הסיבה המרכזית לכך. בעקבות התבוסה המשפילה צפוי זעזוע עמוק בברצלונה, ודקות אחדות לאחר ההתמודדות אחד הסמלים הגדולים של המועדון אמר זאת בצורה גלויה עם ביקורת גדולה לגבי ההתנהלות של ההנהלה.
"המועדון צריך שינוי, ואני לא מדבר על המאמן או על השחקנים. אני הראשון שיציע לעזוב אם יגיע דם חדש במקומי. כולם צריכים לחשוב מה טוב עבור ברצלונה". על הציטוט הזה חתום לא אחר מאשר ג'רארד פיקה.
3 צפייה בגלריה
ג'רארד פיקה
ג'רארד פיקה
פיקה. מילים קשות
(צילום: AFP)
על המשחק עצמו, אמר פיקה: "זה היה נורא, ואנחנו מרגישים רע מאוד. בושה זו המילה הנכונה. אי אפשר לבוא ככה למשחק בליגת האלופות, וזו לא הפעם הראשונה או השנייה שזה קורה לנו. אני מקווה שהתוצאה הזאת תעזור לנו בצורה כזאת או אחרת. הגענו לתחתית הבאר".
קיקה סטיין, שככל הנראה יעזוב את המועדון כבר בימים הקרובים, אמר: "זה הפסד כואב בצורה יוצאת דופן. הקבוצה הייתה המומה. באיירן התעלתה עלינו. זה מוקדם מדי לחשוב על העתיד שלי במועדון. זה לא תלוי בי". על ההתבטאות של פיקה, אמר המאמן: אני פה חצי שנה ואני לא יודע הכל. הוא כנראה צודק, משהו צריך להשתנות".
3 צפייה בגלריה
קיקה סטיין
קיקה סטיין
סטיין. ימיו במועדון ספורים
(צילום: AFP)
דרך אגב, עוד לפני סיום המשחק דרש המועמד לנשיאות ברצלונה, ויקטור פונט, מהנשיא המכהן, ז'וזפ מריה ברתומאו, להתפטר מיידית וקרא לערוך בחירות כמה שיותר מהר.

מולר: "אנחנו כאן כדי לזכות בליגת האלופות"

מי שנתן משחק פנטסטי הוא תומאס מולר, שכבש צמד וגם בישל שער. בכלל, הדומיננטיות של החלק הקדמי בבאיירן מינכן היה משמעותי מאוד לניצחון הערב. "היה לנו כל כך כיף היום", סיפר מולר. זה לא משנה מה שמות השחקנים. ברור שברצלונה היא קבוצה מיוחדת, אז היינו צריכים להיות עוד יותר אגרסיביים. לא הרגשנו בעיה כשהם לחצו והתקדמו עם הכדור. כשחטפנו את הכדור, ידענו שיש לנו כל כך הרבה כישרון בחלק ההתקפי".
עוד הוסיף הקשר/חלוץ: "ברור שאנחנו מרגישים נהדר אחרי המשחק, אבל אנחנו צריכים להיות שקטים ולהחזיר לעצמנו אנרגיות. מחר בבוקר כולנו נתעורר, נענה להודעות מהבית שקיבלנו בטלפונים שלנו, ובכלל מכל העולם. ואחרי זה אנחנו חייבים להתרכז במשחק הבא. אנחנו כאן כדי לזכות בליגת האלופות".
3 צפייה בגלריה
תומאס מולר
תומאס מולר
מולר. אחד מגיבורי הניצחון
(צילום: AFP)
לאון גורצקה, שאמנם לא כבש את אחד משמונת השערים של באיירן, אבל פתח בהרכב ושיחק 84 דקות. אפילו עקץ את מסי: "האם זה כאב לראות את המודל לחיקוי שלי מסי ככה? לא, זה היה כיף".