אינטר פספסה היום (ראשון) הזדמנות להתבסס במקום השני בטבלה ולהיצמד למילאן בפסגה, וסיימה ב-2:2 דרמטי מול השלישית רומא באולימפיקו, במסגרת המחזור ה-17 בליגה האיטלקית. פער שלוש הנקודות בין השתיים נשמר, זה גם ההפרש בין אינטר למילאן.
רומא הייתה זו שעלתה ליתרון ראשון, לאחר שהנריק מחיטריאן, מלך הבישולים של הליגה עם שמונה, הכין נהדר ללורנזו פלגריני בדקה ה-17. במחצית השנייה, מרסלו ברוזוביץ' הקרואטי בישל פעמיים, הראשון למילאן שקריניאר (56) והשני לאשרף חכימי שהפציץ לרשת (63). המארחת לחצה בכל הכוח ולבסוף השיגה את השוויון בדקה ה-86, בזכות נגיחה מדויקת של הבלם ג'אנלוקה מאנצ'יני.
2 צפייה בגלריה
דז'קו בין שקריניאר לדה פריי
דז'קו בין שקריניאר לדה פריי
דז'קו בין שקריניאר לדה פריי
(צילום: AP)
2 צפייה בגלריה
שחקני רומא חוגגים את השוויון
שחקני רומא חוגגים את השוויון
שחקני רומא חוגגים את השוויון
(צילום: AFP)
אינטר, שתפגוש את יובנטוס לקרב אדיר במחזור הבא, זה משחק שני שהיא לא מצליחה לנצח, זאת אחרי ההפסד לסמפדוריה 2:1. רומא אמנם נעצרה לאחר שלושה ניצחונות ברציפות, אך היא יכולה להיות מרוצה מהתוצאה ובעיקר מהיכולת, רגע לפני הדרבי הגדול מול לאציו.
מי ששוב היה בסגל של רומא ולא שותף בפעם השלישית ברציפות הוא הישראלי בן ה-18, סוף פודגוראנו, שעדיין ממתין להופעת הבכורה שלו בסרייה א'.
נאפולי ניצחה 1:2 את אודינזה בחוץ אחרי דרמה. טימו בקאיוקו כבש את שער הניצחון בדקה ה-90 והשאיר את קבוצתו חזק בתמונת הצמרת, עם שלוש נקודות מרומא השלישית ועם משחק חסר. לורנזו אינסינייה העלה את נאפולי ליתרון עם פנדל בדקה ה-15, קווין לסאנה השווה (27).
לאציו רשמה 0:2 על פארמה בחוץ, לואיס אלברטו (55) ופליפה קאייסדו (67) הבקיעו עבורה. במשחק נוסף, ורונה ניצחה את קרוטונה 1:2.