ברצלונה אמנם לא נתנה משחק גדול אמש (שלישי) מול לגאנס, אבל בסופו של דבר ניצחה 0:2 בקאמפ נואו הריק, השיגה שלוש נקודות חשובות והגדילה את הפער מריאל מדריד לחמש נקודות (לבלאנקוס משחק חזר).
לאו מסי, שכבש בפנדל בדקה ה-69 את השער השני בהתמודדות, נמצא בכושר טוב. זה היה שערו השלישי ברציפות של הפרעוש בליגה (כבש שניים עם חידוש הליגה, ואחד במשחק לפני היציאה לפגרת הקורונה מול סוסיאדד ב-7 במרץ).
2 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
מסי. לא עוצר
(צילום: EPA)
לארגנטיני יש כבר 21 שערי ליגה, והוא מוביל את טבלת הכובשים עם שבעה שערים יותר מקארים בנזמה שמדורג שני. למסי יש כרגע 699 שערים בקריירה (629 עם ברצלונה ו-70 במדי נבחרת ארגנטינה), והוא ינסה להגיע ל-700 כבר ביום שישי (23:00) במשחק החוץ הקשה מול סביליה.
בתקשורת הספרדית החמיאו גם לאנסו פאטי הצעיר, שאחרי חמישה משחקים בהם לא פתח בהרכב בארסה, סוף סוף עלה ב-11 וגם כבש את הראשון של קבוצתו בדקה ה-42. פאטי עשה זאת יממה אחרי שנכלל ברשימה היוקרתית של המועמדים לתואר השחקן הצעיר הטוב באירופה ("גולדן בוי"). זה היה שערו החמישי העונה בלה-ליגה, והשישי סך הכל העונה בכל המסגרות (כבש מול אינטר בליגת האלופות).
2 צפייה בגלריה
אנסו פאטי
אנסו פאטי
פאטי. גולדן בוי
(צילום: EPA)
"פאטי כבש, ובנוסף עשה עבורנו דברים טובים נוספים לאורך המשחק. הוא עבד עבור הקבוצה. הוא הבקיע שער לא פשוט בכלל. החלפתי אותו כי הוא הרגיש קצת כאבים ולא רציתי לסכן אותו", אמר מאמן ברצלונה, קיקה סטיין.
על השגת שש הנקודות בשני המחזורים הראשונים מאז החזרה מפגרה, הוסיף המאמן: "עמדנו במשימה שהצבנו לעצמנו, לעבור בשלום את שני המשחקים הראשונים כדי להגיע לסביליה בטוחים בעצמנו. יהיה לנו קשה מאוד לשחק בחוץ נגדם, אבל אנחנו בדרך הנכונה. כן נצטרך לדעת להתמודד טוב יותר מול יריבות שלא ייתנו לנו יותר מדי מרחב".