טוטנהאם, רומא וארסנל השיגו ניצחונות משכנעים וצפויות לעלות שלב. צמד של הארי קיין (25 ו-70) העניק הערב (חמישי) לתרנגולים 0:2 ביתי על דינמו זאגרב במשחק הראשון בשמינית גמר הליגה האירופית וקירב את השחקנים של ז'וזה מוריניו לרבע הגמר.
הג'אלורוסי הביסו 0:3 את שחטאר דונייצק בבית וצפויים גם הם להשלים את המלאכה בגומלין שיתקיים בשבוע הבא באוקראינה. לורנצו פלגריני כבש ראשון (23) לזכות הקבוצה האיטלקית מבישול של פדרו. סטפן אל שראווי הוסיף (73) את השני וג'אנלוקה מאנצ'יני קינח (77). מנור סולומון שולב כמחליף בדקה ה-79.
8 צפייה בגלריה
הארי קיין
הארי קיין
הארי קיין חוגג
(צילום: AP)
8 צפייה בגלריה
רומא חוגגת
רומא חוגגת
רומא שלטה לחלוטין
(צילום: EPA)
ארסנל חזרה מיוון עם 1:3 על אולימפיאקוס. מרטין אודגארד הבקיע ראשון (34) לתותחנים בבעיטה אדירה מרחוק ברגל שמאל. בדקה ה-58 ניצל יוסוף אל עראבי טעות של השוער ברנד לנו, בעט פנימה והשווה ל-1:1, אבל נגיחה של גבריאל (79, אחרי הגבהה של וויליאן) ושער נוסף של מוחמד אל נני (85 בבעיטה מרחוק) הכריעו את ההתמודדות.
8 צפייה בגלריה
ארסנל
ארסנל
גם ארסנל השיגה את המטרה ביוון
(צילום: AFP)
גרנאדה ניצחה 0:2 בבית את מולדה הנורבגית. חורחה מולינה העלה (26) את הקבוצה הספרדית ליתרון ובדקה ה-71 נותרו האורחים בעשרה שחקנים לאחר שמרטין אלינגסן הורחק בצהוב שני. רוברטו סולדאדו אמר את המילה האחרונה כשבעט נפלא לרשת בדקה ה-76.
8 צפייה בגלריה
אודגארד רודף אחרי מוחמד עלי קמארה
אודגארד רודף אחרי מוחמד עלי קמארה
אודגארד מארסנל רודף אחרי מוחמד עלי קמארה
(צילום: AFP)

מילאן כבשה שער דרמטי, 1:1 מול מנצ'סטר יונייטד

מנצ'סטר יונייטד כבר ראתה את עצמה משיגה ניצחון חשוב על חשבון מילאן במסגרת שמינית גמר הליגה האירופית כשהובילה עד הדקה ה-92, אבל אז שער דרמטי של סימון קייאר סידר לרוסונרי שער חוץ ו-1:1 קריטי לקראת הגומלין.
המשחק הזה החל עם שער של פרנק קסייה, שבדקה ה-11 כבש בבעיטה אדירה וכבר רץ לחגוג עם החברים, אבל שופטי ה-VAR החליטו לפסול אותו בטענה לנגיעת יד של הקשר.
8 צפייה בגלריה
סימון קייאר חוגג עם החברים
סימון קייאר חוגג עם החברים
איזו דרמה. סימון קייאר חוגג עם החברים
(צילום: getty images)
8 צפייה בגלריה
שחקני מנצ'סטר יונייטד מאוכזבים
שחקני מנצ'סטר יונייטד מאוכזבים
שחקני מנצ'סטר יונייטד לא מאמינים שזה קרה להם
(צילום: רויטרס)
מיד לאחר מכן קיבלנו החמצה יוצאת דופן. הארי מגווייר, ממטר וחצי, מול שער חשוף, הצליח איכשהו למצוא את העמוד ולהחטיא מצב שאי אפשר להגדיר אותו אחרת מאשר מצב של 100 אחוז.
אמאד דיאלו בן ה-18, בסך הכל בהופעתו השלישית ביונייטד, הראה למגווייר איך עושים זאת נכון והבקיע בדקה ה-50, ארבע דקות בלבד אחרי שעלה כמחליף במקומו של אנתוני מרסיאל המאכזב.
8 צפייה בגלריה
אמאד דיאלו
אמאד דיאלו
שער בכורה. אמאד דיאלו
(צילום: AFP)
8 צפייה בגלריה
הארי מגווייר
הארי מגווייר
החמצה יוצאת דופן. הארי מגווייר
(צילום: getty images)
זו הייתה הבעיטה הראשונה לשער של החלוץ הצעיר במדי השדים האדומים, ולשמחתו היא הסתיימה ברשת. לא רע בכלל. אבל כדי להעפיל לרבע הגמר, יונייטד תיאלץ לנצח בסן סירו, משימה לא פשוטה בכלל.
ויאריאל גברה 0:2 בחוץ על דינמו קייב ונראית בדרך הבטוחה לשמונה האחרונות, איאקס הביסה 0:3 את יאנג בויז ברן וגם היא עם רגל וחצי שם. סלביה פראג ואלופת סקוטלנד הטרייה גלזגו ריינג'רס סיימו ב-1:1 בליטא.
פורסם לראשונה: 22:09, 11.03.21