הארי מגווייר נופה מסגל נבחרת אנגליה לאחר שנמצא אשם בתקיפה בנסיבות מחמירות, התנגדות למעצר וניסיונות לשוחד.
קפטן מנצ'סטר יונייטד היה מעורב בשבוע שעבר בתקרית אלימה בעת שבילה עם משפחתו במיקונוס שביוון ולאחר שנשפט אתמול (שלישי) הוא קיבל מאסר על תנאי ל-21 חודשים ועשרה ימים, במקרה שיבצע עבירות דומות בשלוש השנים הקרובות.
2 צפייה בגלריה
מגווייר יוצא מבית המשפט ביוון
מגווייר יוצא מבית המשפט ביוון
שוחרר מהסגל. מגווייר יוצא מבית המשפט ביוון
(צילום: AP)
מגווייר טוען לחפותו ופרקליטיו מתכוונים לערער על פסק הדין כדי לבטלו לחלוטין. "אני מאמין לחלוטין בחפותי בעניין הזה", אמר הבלם בן ה-26 לאחר המשפט. "אם מישהו הוא קורבן במקרה הזה, אז אלו אני, משפחתי וחבריי".
אתמול בשעות אחר הצהריים הודיע סאות'גייט על סגל הנבחרת והתייחס לפרשה שמסעירה את אנגליה: "הוא מתחרט על העובדה שהוא משך עניין ותשומת לב מהסוג הזה. הוא מתנצל על זה, אבל עדיין קיים גם הצד שלו בסיפור".
2 צפייה בגלריה
גארת' סאות'גייט
גארת' סאות'גייט
"ההחלטה הטובה ביותר לכל הצדדים". גארת' סאות'גייט
(צילום: AP)
באותן שעות מגווייר עוד היה בסגל והמאמן אף הוסיף: "בנסיבות הנוכחיות עשיתי את ההחלטות שלי על בסיס העובדות הידועות לי, אבל אני שומר לעצמי את הזכות לשנות אותן אם ישתנו הנסיבות".
מאוחר בלילה החליט סאות'גייט לחזור בו ועטן: "כמו שאמרתי, שמרתי לעצמי את הזכות לשנות את ההחלטה. לאחר שדיברתי עם מנצ'סטר יונייטד והשחקן, עשיתי את ההחלטה הטובה ביותר לכל הצדדים המעורבים והתחשבתי גם בהכנה שלנו לשני המשחקים בשבוע הבא.