מיד לאחר המשחק מול ויאדוליד (0:3) לאו מסי עלה על מטוס פרטי והמריא לארגנטינה כדי לחגוג את חג המולד, את המתנה שלו הוא כבר קיבל עם שיא היסטורי.
הפרעוש כבש אתמול (שלישי) את שערו ה-644 בברצלונה ועקף את שיאו של פלה האגדי עם מספר הכיבושים הרב ביותר לשחקן בקבוצה אחת. בסיום העלה פוסט לאינסטגרם: "כשהתחלתי לשחק כדורגל מעולם לא חשבתי שאשבור שיאים, בטח לא את השיא של פלה שהשגתי הערב".
2 צפייה בגלריה
מסי חוגג
מסי חוגג
לאו מסי חוגג את השער ההיסטורי
(צילום: AP)
כוכב ברצלונה, ששבר שיא שהחזיק 46 שנים, המשיך: "אני יכול רק להודות לכל מי שעזר לי לאורך השנים, חבריי לקבוצה, משפחתי, החברים וכל מי שתמך בי בכל יום שעבר. חיבוק".
אגב, למסי יש עדיין דרך לא קצרה עד שיגיע למספר הכיבושים של פלה בקריירה. לברזילאי יש בסך הכל 757 שערים - 643 בסנטוס, 37 בקוסמוס ו-77 בנבחרת, בעוד לארגנטינאי יש 712 שערים (644 בברצלונה ו-71 עם האלביסלסטה). אולי יעקוף אותו בעונה הבאה?
מאמן ברצלונה התייחס ליכולת הנפלאה של מסי: "אמרתי את זה הרבה פעמים, לאו שמח פה. הוא מאוד חשוב לנו, עם היצירתיות שלו. ויש לו גם שחקנים טובים לצידו. פדרי משחק טוב יותר כשהוא במרכז. למיראלם פיאניץ' היה משחק מצוין, הוא פשוט היה צריך לחכות להזדמנות שלו".
2 צפייה בגלריה
צמד חמד. לאו מסי עם פדרי
צמד חמד. לאו מסי עם פדרי
צמד חמד. מסי עם פדרי
(צ ילום: AFP)
על המשחק עצמו ההולנדי הוסיף: "שיפרנו את ההגנה דרך הכנפיים, היינו מאוד מרוכזים ויצרנו הרבה הזדמנויות. יש אצלנו הרבה תחרות בסגל, זה נותן לנו אפשרות לתת מנוחה לשחקנים כדי שיגיעו טריים".
ב"ספורט" החמיאו למסי בצורה יצירתית: "הוא משתמש בשחקנים כמו בסנוקר, שיתוף הפעולה שלו עם פדרי מצוין, יש להם כימיה. כדורגל הוא משחק מסתורי". עוד נכתב כי הפרעוש חיפש את השער שיעשה היסטוריה והוא אכן הגיע אחרי שיתוף פעולה עם פדרי, הפרטנר המועדף עליו.