עכשיו זה סוף סוף רשמי: ברצלונה הודיעה על צירופו של הכישרון הברזילאי בן ה-18 ויטור רוקה, שהגיע תמורת 40 מיליון אירו מאתלטיקו פרנאאנסה.
רוקה חתם בברצלונה בקיץ האחרון, והיה אמור להצטרף לקבוצה רק בעונה הבאה. אולם בעקבות מכת הפציעות ומצבה הלא טוב של ההתקפה, הוא הגיע כבר עכשיו. הוא חתם על חוזה עד 2031. בארסה כאמור שילמה עליו 40 מיליון אירו, אבל עם בונוסים שונים הסכום עשוי לקפוץ ל-80 מיליון אירו, בהתאם לביצועים של רוקה בברצלונה.
1 צפייה בגלריה
ויטור רוקה
ויטור רוקה
ויטור רוקה
(צילום: Marcelo Endelli/Getty Images)
רוקה בן ה-18 סחט השוואות לרונאלדו הברזילאי בזכות כושר הפריצה שלו. הוא ערך 54 הופעות בליגה הברזילאית וכבש 17 שערים. הוא זומן לראשונה לנבחרת ברזיל בחודש מרץ האחרון, במשחק ידידות מול מרוקו. הוא הצטיין בנבחרות הצעירות של ברזיל, והוביל את הנבחרת לזכייה באליפות דרום אמריקה בחודש פברואר. אתלטיקו פרנאאנסה שילמה עליו 4 מיליון אירו לקרוזיירו בתחילת 2022, כך שמדובר באקזיט נאה מבחינתה.
הבכורה של רוקה עשויה להיות מול לאס פלמאס ב-4 בינואר הקרוב (הלה-ליגה יצאה לפגרה בעקבות חג המולד). ברצלונה נמאת במקום הרביעי בליגה, 7 נקודות פחות מריאל מדריד הראשונה. לפני היציאה לפגרה היא ניצחה 2:3 את אלמריה.