הליגה האירופית יצאה לדרך הערב (חמישי). יונייטד ורומא איכזבו, הרכב משני של ארסנל ניצח 1:2 את פ.צ ציריך, ופרייבורג, מוליכת הבונדסליגה, המשיכה את פתיחת העונה הטובה שלה.
מנצ'סטר יונייטד - ריאל סוסיאדד 1:0 | הקבוצה של טאן האח הגיעה במומנטום שיא ועם רצף של ארבעה ניצחונות בליגה, כולל 1:3 יוקרתי במיוחד על ארסנל במחזור האחרון. עם כריסטיאנו רונאלדו וקאסימרו בהרכב, במחצית הראשונה יונייטד הייתה טובה בהרבה, החזיקה יותר בכדור והגיעה למצבים, אבל לא הצליחה למצוא את השער. זה עלה לה ביוקר כשברייס מנדז דייק מהפנדל (59) אחרי החלטת שיפוט גבולית מאוד שקבעה כי ליסנדרו מרטינז עצר בעיטה ברחבה עם ידו (הכדור ניתז מגופו). המארחת המשיכה ללחוץ עד לסיום, אך לא הצליחה להשוות.
4 צפייה בגלריה
קאסמירו
קאסמירו
פתיחה רעה לקמפיין האירופי. קאסמירו
(צילום: AP)
לודוגורץ – רומא 0:1 | אלופת הקונפרנס ליג בעונה שעברה פתחה את העונה עם תוצאות טובות, אך לאחר שהובסה 4:0 על ידי אודינזה במחזור האחרון, רשמה היום הפסד מביך לא פחות. קאולי העלה את הבולגרים ליתרון מאוחר (72), אולדור שומורדוב האוזבקי נכנס כמחליף ואיזן (82), אך שתי דקות לאחר מכן, נונאטו – שגם הוא עלה מהספסל – החזיר את היתרון ללודוגורץ. מורינו בהחלט צריך להיות מודאג מהמצב של קבוצתו. דני גרופר לא שותף אצל המארחת.
4 צפייה בגלריה
שומורדוב ופלגריני
שומורדוב ופלגריני
עוד הפסד לא נעים לרומא. שומורדוב ופלגריני
(צילום: AFP)
פ.צ. ציריך - ארסנל 2:1 | לאחר שהפסדיה 3:1 ליונייטד ואיבדה את המאזן המושלם שלה בפרמייר-ליג, קבוצתו של מיקל של ארטטה פתחה ברגל ימין את הקמפיין שהיא מקווה לסיים עם תואר אירופי ראשון בתולדותיה. ארסנל פתחה עם הרכב משני ועלתה ליתרון משער של מרקיניוס (16), הפלא הברזילאי בן ה-19, שהצטיין במשחקו הראשון בקבוצה. ציריך - שפתחה רע מאוד את העונה כשהיא ללא ניצחון אחרי שבעה מחזורים – עוד הצליחה להשוות מפנדל של קריזיו (44), אך שער של אדי אנקאטיה (62) העניק לתותחנים את הניצחון.
4 צפייה בגלריה
אדי אנקאטיה
אדי אנקאטיה
כבש את שער הניצחון. אנקאטיה
(צילום: רויטרס )
פרייבורג - קראבח 1:2 | מוליכת הבונדסליגה המשיכה את פתיחת העונה הנפלאה שלה, הפעם עם ניצחון קשה על הקבוצה מאזרבייג'ן שפתחה עונה תשיעית ברציפות באירופה. וינצ'נזו גריפו כבש ראשון בפנדל (7), וריטסו דואן – שחקן הכנף היפני שהגיע מ פ.ס.וו איינדהובן ובינתיים מציג יכולת נפלאה – הכפיל (15). מרקו וסוביץ', המגן המונטנגרי, צימק (39) והמשחק היה מאוזן עד סופו, אך פרייבורג שמרה על היתרון.
4 צפייה בגלריה
וריטסו דואן
וריטסו דואן
מצטיין מאז שהגיע לגרמניה. דואן
(צילום: AP)
א.א.ק לרנקה - ראן 2:1 | עם עומרי אלטמן בהרכב (הוחלף בדקה ה-63), סגנית אלופת קפריסין כבר הייתה בדרך לנקודה מרשימה מול הקבוצה הצרפתית - אך שער דרמטי של לורנז אסיניון (94) מנע זאת. עוד קודם: ארתור תיאט כבש ראשון לאורחת (29), ואוייר איזן (33).