מה עוד אפשר להגיד על ג'וד בלינגהאם? הקשר האנגלי בן ה-20 רק הגיע לריאל מדריד בקיץ האחרון וכבר הפך לכוכב הבלתי מעורער שלה. הוא הגיע לקלאסיקו הראשון שלו מול ברצלונה והפך בעצמו את התוצאה מ-1:0 ל-1:2 בדקה ה-92 עם צמד אדיר. המאזן שלו בריאל מדריד עומד על 13 שערים ב-13 משחקים.
"הבחור הזה לא אמיתי", פירגן כוכב מנצ'סטר סיטי ארלינג הולאנד באינסטגרם שלו. "הוא תמיד עושה את ההבדל", פירגן לו המאמן קרלו אנצ'לוטי, "כדור הזהב? לא יודע באיזה מקום הוא יסיים. אפילו לא ידעתי שהטקס ביום שני הקרוב. לא אכפת לי. אנחנו מופתעים ממנו בכל פעם מחדש. הוא יכול להגיע העונה ל-20-25 שערים בקלות. יש לו מנטליות של ווינר והוא סקורר אמיתי. הוא לא חגג את שער השוויון כי הוא רוצה רק לנצח. ידענו שאנחנו צריכים רק להשוות כדי לשנות את כל הדינמיקה של המשחק, וזה מה שקרה".
2 צפייה בגלריה
ג'וד בלינגהאם
ג'וד בלינגהאם
ג'וד בלינגהאם. אפילו ארלינג הולאנד מפרגן
(REUTERS/Albert Gea)
"בלינגהאם הוא שחקן חלומי, כולם חשבו שהוא קשר עושה משחק אבל הוא הפך למכונת שערים, הוא כבש שער ענק בקלאסיקו הראשון שלו", כתבו ב"אס". הפרשן תומאס רונסרו הוסיף: "ג'וד בלינגהאם הוא השחקן הכי טוב בעולם כרגע, זאת הפתיחה הכי טובה שאני זוכר משחקן שהגיע לריאל מדריד. הוא שחקן מאוד איכותי שעושה הכל, הוא גם מנהיג על המגרש והוא ה-MVP של ריאל מדריד מתחילת העונה, בלי תחרות".
ב"מארקה" פירגנו: "בלינגהאם שוב הוכיח כמה הוא שחקן משמעותי, אי אפשר להסביר את מה שהוא עושה העונה". ב"מונדו דפורטיבו" שמזוהה עם ברצלונה כתבו: "כדורגלנים גדולים תמיד מופיעים ברגע שהקבוצה הכי צריכה אותם, וזה מה שבלינגהאם תמיד עושה".
2 צפייה בגלריה
ג'וד בלינגהאם
ג'וד בלינגהאם
ג'וד בלינגהאם. "הוכיח כמה הוא משמעותי"
(REUTERS/Albert Gea)
ואיך אפשר בלי עקיצה לברצלונה? במסגרת ההסכם עם ספוטיפיי, חברי להקת הרולינג סטונס כולל מיק ג'אגר הגיעו לאצטדיון, ושחקני ברצלונה עלו עם סמל הלהקה על החולצות שלהם. שיר השחקן של בלינגהאם מבוסס על "היי ג'וד" של הביטלס, וריאל מדריד העלתה פוסט בו נכתב: "תמיד העדפנו את הביטלס".
פורסם לראשונה: 20:10, 28.10.23