לזה אף אחד כמובן לא ציפה. בסיום ה-0:2 של פ.ס.וו איינדהובן על סביליה - ניצחון שלא עזר להולנדים לעלות לשמינית גמר הליגה האירופית (אחרי ה-0:3 של האנדלוסים במשחק הראשון) - נרשם אירוע חריג ולא שגרתי על כר הדשא.
אוהד הולנדי פרץ למגרש במטרה לתקוף את שוער סביליה, מרקו דמיטרוביץ' הסרבי. הוא הצליח להכות אותו, לפני שדמיטרוביץ' התגבר על האוהד, הוריד אותו לקרקע וזכה לעזרה מכוח השיטור במקום. יש לציין ששחקנים משתי הקבוצות הגיעו להרחיק את השוער מהאזור ולהרגיע אותו, אך כצפוי הוא היה נסער בסיום.
3 צפייה בגלריה
מרקו דמיטרוביץ'
מרקו דמיטרוביץ'
האוהד תוקף את דמיטרוביץ', רגע לאחר שריקת הסיום
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
מרקו דמיטרוביץ'
מרקו דמיטרוביץ'
דמיטרוביץ' מגיב מהר מאוד
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
מרקו דמיטרוביץ'
מרקו דמיטרוביץ'
ומתגבר על האוהד
(צילום: AP)
"הוא דחף אותי מאחור, הסתובבתי ואז הוא ניסה להכות אותי בפנים", שחזר דמיטרוביץ' את התקרית. "אני חושב שהוא פגע בי קצת באף. ואז, למען האמת, רציתי מאוד להרביץ לו בחזרה".
"רק שזה אף פעם לא יפה. אם אתה רוצה להילחם, לך לקרב איגרוף", המשיך הסרבי. "בכדורגל אין צורך לראות דברים מסוג זה. לצערי, תמיד יש כמה אנשים כמוהו. יש אוהד שיכור ומטורף, יש אידיוט שתוקף, אבל זה לא צריך לקרות כאן. אני מקווה שיענישו אותו כמו כל אחר שפורץ למגרש".
האירוע כמובן הפך לוויראלי ברשתות החברתיות. כתב דפורטיבו, פראן גילן, צייץ: "הצבנו את 'לנסות לפגוע במרקו דמיטרוביץ'' כאחד הרעיונות הגרועים בהיסטוריה". באחד התארים הסרבים נכתב חצי בחיוך: "אוהד פ.ס.וו ניסה לתקוף את דמיטרוביץ'. הוא כנראה לא ידע שהוא סרבי".
אגב, בתקשורת הסרבית נשאל דמיטרוביץ' מה היה קורה אם הוא היה פוגע בו חזרה. השוער ענה: "מעולם לא פגעתי באף אחד בחיי, אבל אני יודע להגן על עצמי. מכות הם אף פעם לא דבר טוב, לא בחיים ולא בכדורגל". באופ"א, באופן מפתיע, עדיין לא הגיבו על האירוע החריג והמכוער.