רומאריו, אגדת הכדורגל הברזילאית בן ה-55, עבר היום (שישי) ניתוח חירום להסרת כיס המרה בבית חולים בריו דה ז'ניירו. מי שכיכב לא רק בנבחרת ברזיל, אלא גם בברצלונה בין השנים 1993 ל-1995 מאושפז עדיין בבית החולים, שם לא מסרו יותר מדי פרטים, אך כן ציינו כי הניתוח עבר בהצלחה וכי כוכב העבר נמצא בהתאוששות.
דוברו של רומאריו, שבשנים האחרונות עבר לפוליטיקה ומכהן כסנטור בבית הנבחרים הברזילאי, מסר תגובה קצרה ולקונית: "ההליך הושלם ללא כל סיבוכים. רומאריו נמצא תחת השגחה ואמור להשתחרר לביתו בימים הקרובים".
3 צפייה בגלריה
רומאריו
רומאריו
כבש 772 שערים רשמיים. רומאריו
(צילום: gettyimages)
3 צפייה בגלריה
רומאריו
רומאריו
רומאריו והגביע העולמי ב-1994
(צילום: gettyimages)
3 צפייה בגלריה
רומאריו
רומאריו
כיכב בשנות ה-90 באיינדהובן וברצלונה
(צילום: gettyimages)
רומאריו כיכב בשנות ה-90, כאמור, באיינדהובן וברצלונה, לפני שחזר לברזיל. תוך כדי זכייה קלילה בתארי אליפות ומלכות השערים בהולנד, ספרד וברזיל, זכה רומאריו ב-1994 באליפות העולם עם נבחרת ברזיל בארה"ב, שם גם נבחר לשחקן המצטיין. במהלך הקריירה הרשית הברזילאי 772 שערים רשמיים. החל מ-2010 עבר לפוליטיקה וכיהן בתפקידים שונים בסנאט הברזילאי.
במהלך השקת ספרו "עין אחת על המגרש, העין השנייה על המשרדים - הפשע המאורגן בכדורגל הברזילאי" ב-2017, טען רומאריו כי הוא טוב יותר מלאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו: "זה נכון שמסי ורונאלדו שונים ממני והם הטובים ביותר בעולם כיום. שניהם זכו בתארים ובכדור הזהב, אבל עם כל הצניעות, אני יכול לומר שהייתי טוב יותר משניהם בתוך הרחבה".