למרות הצלחה כמעט בלתי נתפסת במונחים שלה, קרסנודאר הודיעה הבוקר (רביעי) במפתיע על פיטוריו של אקס מכבי ת"א ולאדן איביץ'. "קרסנודאר מודה לאיביץ' על עבודתו ומאחלת לו הצלחה בהמשך הקריירה ובחיים", נכתב בעוקצנות בהודעת הקבוצה, שנמצאת במקום השני בליגה הרוסית עם 39 נקודות אחרי 20 מחזורים - נקודה בלבד מתחת לזניט סנט פטרסבורג המוליכה, שזכתה בחמש אליפויות רצופות.
לפי הדיווחים ברוסיה, הסיבה לפיטוריו היא מחלוקת עם הבעלים סרגיי גליצקי על רקע הפרסומים על שכך שניהל מו"מ עם ספרטק מוסקבה, וכעת הסרבי בן ה-46 צפוי להתמנות למאמן של הקבוצה שנמצאת במקום השישי - שמונה נקודות מתחת לקרסנודאר. ברוסיה גם דיווחו כי קרסנודאר תצטרך לפצות את המאמן ב-1.5 מיליון אירו, שכן חוזהו אמור היה להסתיים בדצמבר 2024.
1 צפייה בגלריה
 ולאדן איביץ'
 ולאדן איביץ'
הוביל את קרסנודאר לאליפות החורף לראשונה בתולדותיה. איביץ'
(צילום: Mike Kireev/NurPhoto via Reuters)
איביץ' בילה קצת יותר משנה על הקווים של קרסנודאר, שעבור החוזה אצלה הוא עזב את מכבי ת"א בינואר 2023, כחצי עונה בלבד לתוך הקדנציה השנייה שלו במועדון. העונה הוא הוביל את הקבוצה מחבל הקווקז ל"אליפות החורף" לראשונה בתולדותיה עם 38 נקודות אחרי 18 מחזורים (שיא מועדון), אבל מאז החזרה מפגרת החורף חוותה קרסנודאר משבר קטן שכלל 1:1 מול קאזאן, הפסד 2:1 לרוסטוב, והפסד אתמול 2:0 לחימקי בגביע.
כבר בעונה שעברה זכה איביץ' להצלחה גדולה. הוא הגיע במהלך פגרת החורף כשהקבוצה הייתה במקום העשירי, והוביל אותה למקום השישי בסיום העונה ולמרחק נגיעה מתואר ראשון בתולדותיה, כשהפסד לצסק"א בפנדלים מנע ממנה זכייה בגביע. איביץ' גם נבחר שלוש פעמים למאמן החודש בליגה הרוסית - ביולי, אוגוסט וספטמבר 2023.
כזכור, איביץ' חולל שינוי מדהים במכבי ת"א במהלך הקדנציה הראשונה שלו בקבוצה, שהסתיימה בשבירת שיאים רבים ועם שתי אליפויות משכנעות. בעונתו הראשונה, 2019/20, הקדימו הצהובים את הסגנית מכבי חיפה ב-34 נקודות והפסידו רק פעם אחת בדרך לצלחת שקטעה את רצף שלוש האליפויות של הפועל באר-שבע וברק בכר.