בשנים האחרונות הפכה בוהמיאנס מהליגה האירית הבכירה למפורסמת ברחבי עולם הכדורגל בזכות חולצות החוץ הססגוניות שהיא משיקה מדי עונה.
הקבוצה שמקורה בעיר דאבלין, שעל מדי החוץ שלה בעונה הקודמת מתנוסס דיוקנו של בוב מארלי, הציגה היום (חמישי) מדי חוץ חדשים - ומיוחדים לא פחות - לקראת העונה החדשה שאותה היא תפתח מחר מול העולה החדשה קורק סיטי. את החולצה מעטרים סמלים המזוהים עם המאבק הפלסטיני, והקבוצה הודיעה כי 10 אחוז מההכנסה על מכירת החולצה הלבנה-שחורה תעבור לתרומה לארגון "Palestinian Sport for Life".
על פי הודעת הקבוצה, התרומה תעזור לילדים שגדלים בתנאים הקשים בגדה המערבית ותסייע להם להשיג כישרוים קריטים לחיים. עוד נכתב כי הארגון אליו תגיע התרומה נוסד ב-1950 ומשרת יותר מ-1,600 ילדים שחיים במחנות הפליטים נור א-שמס וטול כרם.
מנכ"ל הקבוצה דניאל למברט אמר בהשקה: "לכדורגל יש כוח עצום להיות מקור של טוב ברחבי העולם. החולצה של 2023 מכוונת לקחת את הכוח הזה מאירלנד ולעזור לילדים פלסטינים שמתמודדים עם אתגרים לא אפשריים והפרה של זכויות אדם מדי יום".
זאת לא הפעם הראשונה שבוהמיאנס תורמת חלק ממהכנסות של חולצות החוץ שלה, כשבעונה שעברה היא תרמה חלק מהכסף שהשיגה בזכות חולצת "בוב מארלי" עבור מלגות ללימודי מוזיקה. את העונה שעברה סיימה הקבוצה במקום השישי מתוך עשר.