כמו בלא מעט מהשנים האחרונות, מנצ'סטר יונייטד נמצאת בעונת בלהות. השדים האדומים רשמו כבר 12 הפסדים בכל המסגרות וסיימו את דרכם בליגת האלופות בצורה משפילה לאחר שסיימו במקום האחרון בבית 1, תוך כדי שהם רושמים מספר שיאים שליליים. במועדון מודאגים מהמכה הכלכלית עקב ההדחה מהצ'מפיונס, וכבר מתכננים למכור כמה משחקניהם היקרים בחלון ההעברות הקרוב בינואר.
בין השמות שהוזכרו, עלו קאסמירו ורפאל וראן, שהגיעו מריאל מדריד בקול תרועה רמה. הקשר היה אחד השחקנים המרכזיים של הקבוצה כשהגיע בקיץ שעבר, אך את העונה הנוכחית הוא החל עם כושר גופני לקוי, וכרגע הוא מושבת בגלל פציעה בשריר הירך. הבלם לעומת זאת, נמצא ביחסים לא טובים עם המאמן אריק טן האח וממעט לשחק העונה בעקבות כך.
1 צפייה בגלריה
שחקן מנצ'סטר יונייטד קאסמירו עם רפאל וראן
שחקן מנצ'סטר יונייטד קאסמירו עם רפאל וראן
הגיעו בקול תרועה רמה וכעת הם בדרך החוצה. קאסמירו ורפאל וראן
(Michael Regan/Getty Images)
הסכום המצטבר ששילמה יונייטד על השניים עומד על 112 מיליון פאונד, ובמועדון - שעל פי הדיווחים באנגליה איבד הכנסות בגובה של 28 מיליון פאונד בעקבות ההדחה מאירופה - מתכוונים למכור את השניים ולהקל מעט על המצב הפיננסי.
עם זאת, השחקן שבאולד טראפורד מעוניינים להיפטר ממנו בהקדם הוא ג'יידון סאנצ'ו. שחקן ההתקפה הנרכש תמורת 73 מיליון פאונד מדורטמונד ב-2021 הסתכסך עם טן האח לאחר שבספטמבר העביר עליו ביקורת ברשת החברתית ונאסר עליו להתאמן בעקבות כך - עד שיתנצל. סאנצ'ו סירב לחזור בו, ולמעשה הוא לא חלק מהקבוצה בשלושת החודשים האחרונים.
סאנצ'ו אומנם מתאמן לבדו ולא יחד עם שאר הסגל, אך הוא עדיין מקבל שכר מלא ממנצ'סטר יונייטד, שמשלמת לו 275 אלף פאונד לשבוע.
עוד שחקן שנמצא בדרכו החוצה ממנצ'סטר יונייטד בינואר הקרוב הוא דוני ואן דה בייק. ההולנדי, שהיה אחד הכוכבים הגדולים של טן האח באייאקס, צפוי לעבור בהשאלה לאיינטרכט פרנקפורט מהבונדסליגה. בקבוצה גם לא מתכוונים להפעיל את סעיף הארכת החוזה של אנתוני מרסיאל, והוא ככל הנראה יעזוב בסיום העונה.
לצד השמות המוזכרים, דווקא שני שחקנים שנראו בתחילת העונה בדרכם החוצה - מסתמנים כאלה שיישארו. מדובר בסקוט מקטומיניי והארי מגווייר.