פריז סן ז'רמן פתחה אתמול (שבת) את העונה עם 0:0 מול לוריין, בלי ניימאר וקיליאן אמבאפה שעתידם לא ברור. הלילה דווח כי ניימאר מתקרב לסיכום באל-הילאל מהליגה הסעודית, ואילו אמבאפה עשוי להישאר בסופו של דבר ולחתום על חוזה חדש.
על פי דיווח של רשת RMC הצרפתית, פריז סן ז'רמן הסכימה להצעה "גדולה" של הקבוצה הסעודית עבור ניימאר והשחקן עצמו הביע נכונות לעבור לסעודיה. הצוות של ניימאר כבר נמצא במו"מ עם נציגי אל-הילאל ורוב הפרטים נסגרו. הברזילאי רצה לחזור לברצלונה, אבל המשבר הכלכלי בו נמצאת אלופת ספרד לא מאפשר לה לשלם דמי העברה גבוהים. לעומת זאת, לאל-הילאל אין כמובן שום בעיה של כסף. בנוסף לבעיות הכלכליות של בארסה, המאמן צ'אבי אינו מתלהב מקאמבק של ניימאר, ולכן נראה שהחלוץ בן ה-31 עשוי לעבור בסופו של דבר לסעודיה.
2 צפייה בגלריה
אמבאפה ביציע, אתמול
אמבאפה ביציע, אתמול
אמבאפה ביציע, אתמול
(REUTERS/Christian Hartmann )
2 צפייה בגלריה
אמבאפה ביציע עם עוסמאן דמבלה
אמבאפה ביציע עם עוסמאן דמבלה
אמבאפה ביציע עם עוסמאן דמבלה
(REUTERS/Christian Hartmann )
בנוגע לאמבאפה, העיתון הספרדי "אס" מדווח כי המגעים לחידוש חוזהו של קיליאן אמבאפה בפריז סן ז'רמן חודש, ובקבוצה אופטימיים שהוא יחליט להישאר בסופו של דבר. ביום חמישי האחרון דווח ב"לה פריזיאן" כי הכוכב החליט לסיים את הסאגה ולחתום על חוזה חדש. מאוחר יותר היום המועדון אישר כי אמבאפה חזר להתאמן עם הקבוצה "לאור דיונים חיוביים בין הצדדים".
כזכור, הנהלת המועדון הציבה אולטימטום בפני אמבאפה: תחתום על חוזה חדש, או שתעזוב כבר בקיץ הנוכחי, כשמעליו מרחף איום לא לשחק במהלך כל העונה. זאת לאחר שאמבאפה הודיע לקבוצה שהוא מתכוון לעזוב בקיץ הבא כשחקן חופשי לטובת ריאל מדריד. כעת נראה שלמרות כל הרעש, אמבאפה יישאר בצרפת.