אחרי חצי שנה בלי כדורגל, השוער האמריקאי-ישראלי ג'וש כהן, שעזב הקיץ את מכבי חיפה לאחר ארבע עונות, חתם היום (חמישי) באטלנטה יונייטד לשנתיים עם אופציה לעונה נוספות, והיא תהיה קבוצת ה-MLS הראשונה שלו.
"ג'וש הוא שחקן עם מסלול קריירה ייחודי. הוא הראה יכולת להתחרות ברמות הגבוהות ביותר, בליגת האלופות ובליגה האירופית, ואנחנו שמחים לקבל אותו למועדון", אמר סגן הנשיא והמנהל הטכני של אטלנטה יונייטד קרלוס בוקנגרה.
כהן, 31, צפוי להיכנס לנעליו של שוער נבחרת ארה"ב לשעבר (64 הופעות), בראד גוזן בן ה-39. גוזן אומנם חתום עד 2024, אך בעונה שעברה קרע את גיד האכילס, מה שהשבית אותו לתקופה ממושכת ועדיין לא ברור אם יוכל לחזור לשחק. אטלנטה סיימה את העונה החולפת במקום השישי במזרח, והודחה בסיבוב הראשון של הפלייאוף בידי האלופה שבדרך קולומבוס קרו.
כהן הגיש בחודש ספטמבר האחרון תלונה ל-MLS נגד אותה אטלנטה. טענתו הייתה שאטלנטה הפרה את חוקי הליגה בעת שניסתה להחתימו, אך לבסוף הוא הצטרף לקבוצה שהחזיקה בזכויות עליו.
הוא שיחק במספר קבוצות בליגת הפיתוח בארה"ב לפני שחתם במכבי חיפה בקיץ 2019. בשל היותו יהודי, הוא קיבל מייד עם הגעתו ארצה מעמד של תושב ארעי וב-2021 קיבל אזרחות מתוקף חוק השבות. הוא החל כמחליפו של גיא חיימוב, אך מהר מאוד תפס את אפודת השוער הראשון. הוא זכה עם מכבי חיפה בשלוש אליפויות, בגביע הטוטו ובאלוף האלופים ובעונת 2020/21 נבחר לכדורגלן העונה של ליגת העל. בעונה שעברה הוא סייע לאלופה הישראלית להגיע לליגת האלופות ופתח בששת משחקיה במפעל.