כריסטיאנו רונאלדו ערך אמש את הקאמבק המחודש שלו במדי מנצ'סטר יונייטד והעניק לאוהדים באולד טראפורד את התחושה כאילו לא עזב מעולם עם צמד ב-1:4 על ניוקאסל במחזור הרביעי בפרמייר-ליג.
בסיום המשחק דיבר המאמן, אולה גונאר סולשיאר, גם על המסורת עבור שחקנים חדשים במועדון והתלוצץ על האופן בו רונאלדו השתלב: "כל מי שמגיע מציג את עצמו בפני השחקנים. לא כולם ידעו איך קוראים לו, אבל עכשיו הם כבר יודעים".
3 צפייה בגלריה
מנצ'סטר יונייטד
מנצ'סטר יונייטד
מרגיש בבית. רונאלדו והחברים
(צילום: גטי אימג'ס)
הפורטוגלי עצמו התייחס למסורת של האדומים: "רפאל וראן וג'יידון סאנצ'ו שרו, אני שרתי בעצמי לפני 18 שנה אז לא הייתי צריך, אבל נתתי נאום קצר בחדר ההלבשה ואמרתי תודה לחבריי לקבוצה". וראן אגב העלה לחשבון האינסטגרם שלו תמונה משותפת עם רונאלדו והוסיף: "שוב יחד". השניים כזכור שיתפו פעולה במדי ריאל מדריד וזכו יחד ארבע פעמים בליגת האלופות.
סולשיאר, ששיחק בעצמו עם רונאלדו בקדנציה הראשונה שלו במנצ'סטר יונייטד, דיבר גם על השינוי שעבר מאז: "הוא התפתח להיות שחקן טוב בהרבה ממה שהוא היה. הוא אוהב לעשות תנועה ללא כדור ויודע להרגיש מתי הולך להיות רגע משמעותי ומתי להיכנס לרחבה או לצאת ממנה. בכלל, הוא גורם לשחקנים להיות מרוכזים ונותן דוגמה אישית לשאר החברים לקבוצה. הוא שיחק בצורה מאוד אחראית".
3 צפייה בגלריה
סולשיאר ורונאלדו
סולשיאר ורונאלדו
"שחקן טוב בהרבה ממה שהוא היה". סולשיאר ורונאלדו
(צילום: AFP)
רונאלדו השלים 90 דקות כבר בבכורה והנורבגי נשאל האם שקל להחליף אותו: "לא התכוונתי לעשות זאת והוא היה מוחלף רק אם היה מבקש. הוא צריך לקבל דקות ולשחק כי ההכנה שלו לעונה נפגעה והוא הפסיד משחקים במדי יובנטוס ונבחרת פורטוגל".
עוד לפני המשחק קיבלנו התייחסות נדירה למדי של האיש שגרם למעבר הזה לצאת לפועל, אלכס פרגוסון. המנג'ר האגדי שהביא את רונאלדו במקור ליונייטד לפני 18 שנה סיפר על מעורבותו: "הרבה אנשים תרמו ואני עשיתי מה שעשיתי כי ידעתי שהוא רוצה להגיע וזה עבד מצוין. פשוט לא יכולתי לדמיין אותו משחק במנצ'סטר סיטי".

יובה: החיים אחרי רונאלדו

רחוק מאוד ממנצ'סטר מתחילים להתרגל לחיים שאחרי רונאלדו. יובנטוס ספגה אמש 2:1 כואב מנאפולי ומחזיקה במאזן עגום של נקודה אחרי שלושה משחקים. ג'ורג'יו קייליני התראיין אחרי ההפסד באצטדיון דייגו מראדונה ודיבר בפתיחות גם על העזיבה של הכוכב הגדול: "אנחנו נצטרך לשנות את שיטת המשחק. כשיש לך כוכב כמו רונאלדו אתה חייב לשחק עליו. צריך להודות לו על התקופה כאן ולהתקדם כבר הלאה".
3 צפייה בגלריה
יובנטוס
יובנטוס
יובנטוס. המצב קשה
(צילום: רויטרס)
הבלם הוסיף: "מעכשיו זאת הקבוצה של פאולו דיבאלה. בכל השנים האלו הממוצעים שלו נפגעו כי הוא שיחק לצד רונאלדו, אבל הוא שחקן משמעותי מאוד עבורנו וזוכה להערכה מכולם במועדון".