המחזור השמיני בבונדסליגה יצא לדרך כבר היום (שישי) עם משחק שבו באיירן מינכן יצאה מהמשבר שלה על חשבון באייר לברקוזן עם ניצחון 0:4 ביתי בזכות משחק ענק של ג'מאל מוסיאלה.
באיירן מושלמת בליגת האלופות, אבל בליגה היא קרטעה עם שלוש נקודות בלבד בארבעת משחקיה הקודמים (שלוש תוצאות תיקו רצופות ואז הפסד מפתיע 1:0 לאוגסבורג). האלופה הנצחית התאוששה הערב דווקא מול לברקוזן, שאמנם פתחה את העונה בצורה נוראית (כעת היא במקום ה-16 עם חמש נקודות בלבד), אך נחשבת לקבוצה חזקה המועמדת לצמרת.
2 צפייה בגלריה
ג'מאל מוסיאלה באיירן מינכן
ג'מאל מוסיאלה באיירן מינכן
שער וצמד בישולים. מוסיאלה
(צילום: AFP)
לירוי סאנה כבש כבר לאחר שלוש דקות מבישול של ג'מאל מוסיאלה, שכבש בעצמו (17), ובישל אחד נוסף לסאדיו מאנה שעשה 0:3 (39) עוד במחצית הראשונה. תומאס מולר חתם את התוצאה עם שער מאוחר (84). מוסיאלה בן ה-19, ילד הפלא של באיירן, כבר עם חמישה שערים ושלושה בישולים העונה בליגה. במחזור הבא, תתארח באיירן אצל בורוסיה דורטמונד לקלאסיקר רותח (שבת, 19:30).
אוהדי באיירן הביעו תמיכה בסרדאר אזמון, חלוצה האיראני של היריבה שהביע תמיכה במחאת הנשים שמתרחשת בימים אלו במדינתו. בשלט אחד של האוהדים נכתב: "חיים, נשים, חופש!", ואילו בשני נכתב באנגלית: "סולידריות עם מהפכת הנשים באיראן!".

אתלטיק בילבאו - אלמריה 0:4

"פעם היו לנו את האחיות וויליאמס, והיום יש לנו את האחים וויליאמס", אמר שדר המשחק הישראלי ותיאר את המצב במדויק ואת סיפור פתיחת העונה של בילבאו. צמד האחים, איניאקי בן ה-28 וניקו בן ה-19, הם הסיבה המרכזית לכך שקבוצתם היא המרעננת הגדולה של פתיחת העונה בספרד, והם המשיכו להרשים גם הערב כשעשר דקות לפתיחת המשחק הם רשמו שער ראשון על טהרת המשפחה כשניקו בישל לאיניאקי. אויאן סאנסט, הקשר האחורי המצוין הכפיל (17) עם שער במשחק שלישי ברציפות, וניקו התכבד בשער השלישי של קבוצתו והשלישי שלו העונה בליגה (67). מיקל ואסקה הצטרף לחגיגה עם שער בפנדל בדקה ה-83.
2 צפייה בגלריה
ניקו וויליאמס איניאקי וויליאמס אתלטיק בילבאו
ניקו וויליאמס איניאקי וויליאמס אתלטיק בילבאו
לוהטים. האחים וויליאמס
(צילום: EPA)
עם 16 נקודות בשבעה משחקים, בילבאו עולה זמנית למקום השלישי. אלמריה נשארת עם ארבע נקודות והיא יכולה למצוא את עצמה מתחת לקו האדום בסיום המחזור.
אם לא יהיו הפתעות וניקו יזומן לנבחרת ספרד למונדיאל בעוד כחודש וחצי, ניתן יהיה למצוא בטורניר את שני האחים במשחקי נבחרות שונות שכן איניאקי בחר הקיץ לייצג את גאנה.
בליגה הצרפתית: אנז'ה - מארסיי 3:0.