אינטר מיאמי היא המועמדת הראשית בסוכנויות ההימורים לזכות באליפות ה-MLS. אחרי משחקה הלילה (בין שבת לראשון), אפשר להבין למה. לאו מסי, לואיס סוארס וחבריהם חגגו עם 0:5 ענק על חשבון אורלנדו סיטי בדרבי של פלורידה - הניצחון הגבוה ביותר בתולדות הקבוצה ב-MLS, מאז הוקמה לפני חמש שנים.
בכלל, זו הייתה הצגה גדולה של מסי וסוארס. החלוץ האורוגוואי שהצטרף הקיץ מגרמיו חגג עם צמד מהיר - שערי הליגה הראשונים שלו במיאמי. כבר בדקה הרביעית כבש סוארס בנגיעה מתוך הרחבה אחרי בישול של ג'וליאן גרסל. שבע דקות לאחר מכן הוא שוב קיבל מסירה נהדרת מגרסל וכבש את השני שלו.
3 צפייה בגלריה
מסי
מסי
ניצחון קליל. מסי והחברים
(צילום: AP Photo/Rebecca Blackwell)
3 צפייה בגלריה
מסי וסוארס
מסי וסוארס
כמו בימים בבארסה. מסי וסוארס
(צילום: Sam Navarro-USA TODAY Sports)
בדקה ה-29 הוא פירגן עם בישול לרוברט טיילור שלא התקשה לשלוח את הכדור לרשת. כולם חיכו לשערים של מסי, כמובן, והם הגיעו במחצית השנייה. בדקה ה-57 סוארס כבר חשב שהוא משלים שלושער, אבל הגנת אורלנדו הצליחה להרחיק, כדור שפגע במשקוף ניתז לעבר מסי, שעם החזה מצא את הרשת. חמש דקות לאחר מכן סוארס הגביה ומסי נגח בקלילות פנימה כדי לחתום את תוצאת המשחק.
"אני מאוד מרוצה מההופעה שלנו", אמר מאמן אינטר מיאמי, טאטה מרטינו. "כולם שיחקו טוב. סוארס היה פנטסטי, לא רק עם השערים שלו, אלא עם הבישולים". סוארס עצמו סיכם: "בכל פעם שאני יוצא למגרש, אני מנסה לתת את הכל. כך קרה גם הפעם".
3 צפייה בגלריה
מסי
מסי
שלושה שערי ליגה בשלושה משחקים. מסי
(צילום: Megan Briggs/Getty Images)
אגב, קצת לפני שריקת הפתיחה נרשמה סערה לא קטנה. חיימה הררה החליף את גיז'רמה צ'רטה כשופט המרכזי של ההתמודדות. הסיבה: תמונות של צ'רטה לובש חולצה של אינטר מיאמי פורסמו ברשתות החברתיות, הפכו לוויראלים וגרמו להנהלת ה-MLS לעשות מעשה.
לאינטר מיאמי יש כעת 7 נקודות אחרי שלושה מחזורים. למסי יש שלושה שערים ובישול, ולסוארס יש שני שערים ושלושה בישולים. בלילה שבין חמישי לשישי (4:00) היא תתארח אצל נאשוויל למשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות של CONCACAF (צפון ומרכז אמריקה).