בהפועל באר שבע מודאגים מאוד מפציעתו של הקשר יוג'ין אנסה אתמול (ראשון) בדקות הסיום של חצי גמר גביע הטוטו נגד הפועל חיפה, משחק בו ניצחה באר שבע 4:5 בפנדלים אחרי 0:0 בתום 90 דקות.
אנסה ספג מכה בקרסולו מאקס הפועל באר שבע בעונה שעברה, דודי טוויטו. הוא נשכב על הדשא, אזור הפציעה נעטף בקרח והוא לא חזר לשחק ולכן גם לא היה יכול להשתתף בדו-קרב הפנדלים.
3 צפייה בגלריה
אנסה
אנסה
פציעה מטרידה. אנסה
(צילום: באדיבות הפועל ב"ש)
היום אמור אנסה לעבור צילום, והחשש במועדון הוא שהוא לא יוכל לשחק במשחק המכריע בפלייאוף הליגה האזורית נגד אנורתוסיס הקפריסאית בחמישי.
"משחק על 20 מיליון שקל", כך מכנים במועדון את המפגש שבו חייבת באר שבע לנצח את הקפריסאים בחוץ על מנת להעפיל לשלב הבתים, לאחר ה-0:0 ביום חמישי במשחק הראשון באצטדיון טוטו-טרנר. במקרה שאנסה לא יוכל לשחק, תהיה זו מכה קשה לקבוצה של רוני לוי, בה הפך הגנאי לכלי התקפי קריטי.
3 צפייה בגלריה
שחקני ב"ש חוגגים את הניצחון בדו-קרב הפנדלים
שחקני ב"ש חוגגים את הניצחון בדו-קרב הפנדלים
שחקני ב"ש חוגגים את הניצחון בדו-קרב הפנדלים
(צילום: הרצל יוסף)
מעבר לכך, במועדון היו מרוצים מאוד מההופעה של הקבוצה שעלתה למשחק נגד הפועל חיפה בהרכב שמורכב ברובו משחקני הסגל הרחב. למעשה, חוץ מאיאד אבו עביד, כל שאר השחקנים שפתחו נגד אנורתוסיס קיבלו מנוחה ברוב שלבי המשחק. אבו עביד, שעד עתה לא הרשים כמגן ימני, קיבל אתמול מחמאות מאנשי הקבוצה על הופעתו כבלם, עמדה בה הוא שיחק במשך רוב הקריירה שלו.
בנוגע לעמדת המגן השמאלי, אביב סולומון ערך אתמול הופעת בכורה סולידית, אבל הוא אמור להוות גיבוי לשחקן זר שיצורף לעמדה זו. הפורטוגלי הלדר לופס, שעל מועמדותו פורסם לראשונה ב-ynet, הוא כרגע המועמד הבכיר להצטרף. למעשה, תנאיו של המגן במועדון כבר סוכמו לשתי עונות, אך כעת מה שמעכב את הצטרפותו הוא רצונה של קבוצתו, א.א.ק אתונה היוונית, לקבל פיצוי תמורת עזיבתו. בבאר שבע מקווים שהשחקן יקבל את השחרור מקבוצתו ויגיע בהעברה חופשית.

דאגה בהפועל חיפה מהפציעות של אראל וטהא

בצד המפסיד אמש, אלישע לוי סיכם: "מאכזב זה לא מילה, אמנם היה משחק בלי שערים אבל ראינו משחק מאוד אינטנסיבי, שתי קבוצות שרצו לנצח. להגיע לפנדלים ולהפסיד זה מאכזב מאוד מבחינתנו, אבל זה חלק מהמשחק".
3 צפייה בגלריה
טהא מול אקולטסה
טהא מול אקולטסה
טהא מול אקולטסה. נפצע בברך
(צילום: הרצל יוסף)
קפטן הפועל חיפה גל אראל נפצע אמש כבר בשלב מוקדם ולא יכול היה להמשיך. החשש הגדול במועדון הוא מקרע ברצועה הצולבת של הקשר. אראל יעבור בדיקה, ואם אכן התרחיש הנורא מבחינת חיפה יתממש, הרי שמדובר בהיעדרות ארוכה מאוד. גם הבלם, לואי טהא עורר דאגה כאשר נפצע בברכו ויצא כשהוא נעזר בצוות הרפואי כדי לרדת מהמגרש, אחרי התנגשות עם אלטון אקולטסה. בחיפה ימשיכו השיחות עם קווין טאפוקו במטרה להחתימו במועדון.
על הפציעות של אראל וטהא אמר המאמן: "אין לי עדכון כי זה קרה רק עכשיו, אבל זה נראה לא טוב, ממש חוסר מזל. שניהם נפצעו בברך. נצטרך להמתין לבדיקת הצוות הרפואי, אני מקווה מאוד שזה לא רציני. בעיקרון מאחורי הקלעים אנחנו מנסים להביא שחקנים, ברור שחסר לנו עומק, אבל אין קשר לפציעות. גם אם לא היו נפצעים היינו עושים מאמץ מקסימלי, ואני מקווה שנביא שחקנים".
"אמנם זה רק גביע הטוטו, אבל עד עכשיו ניצחנו בכל המשחקים בבית שלנו חוץ מאחד, וגם היום היה מבחן עבורנו לשחק נגד ב"ש בטרנר. זו קבוצה אינטנסיבית מאוד ושיחקנו טוב", המשיך לוי, "לא הבקענו אבל שיחקנו מאורגן, היינו בטוחים בעצמנו ואני מקווה שננצח בבית במשחק האמיתי נגד נתניה בשבוע הבא".