מחזור חג המולד באנגליה נמשך אתמול (רביעי), כאשר מנצ'סטר סיטי חזרה מאליפות העולם לקבוצות וניצחה 1:3 את אברטון, ועוד קודם לכן גברה צ'לסי על קריסטל פאלאס בדרבי הלונדוני.
אברטון - מנצ'סטר סיטי 3:1 | אחרי שזכתה באליפות העולם לקבוצות ביום שישי בזכות 0:4 על פלומיננזה הברזילאית בגמר, אלופת אנגליה שבה לפרמייר-ליג, מסגרת בה ניצחה רק אחת מששת משחקיה הקודמים, והשיגה שלוש נקודות יקרות במשחק חוץ קשה. ג'ק הריסון, שהיה שייך בעבר לסיטי, העלה את המארחת ליתרון בניגוד למהלך המשחק (29), אבל פיל פודן (53) וחוליאן אלברס (64 בפנדל) השלימו מהפך, וברנדרו סילבה סגר את הסיפור אחרי טעות של ג'ורדן פיקפורד (86).
3 צפייה בגלריה
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
שלוש נקודות חשובות. שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
(צילום: Paul ELLIS / AFP)
3 צפייה בגלריה
אלברס ופודן חוגגים
אלברס ופודן חוגגים
השלימו מהפך. אלברס ופודן חוגגים
(צילום: AP Photo/Jon Super)
האורחת - ששוב הייתה ללא ארלינג הולאנד הפצוע - רחוקה כעת חמש נקודות מליברפול המוליכה, אבל עם משחק חסר. אברטון רשמה הפסד שני ברציפות והיא במקום ה-17 עם 16 נקודות בלבד - נקודה מעל לוטון שמתחת לקו האדום - זאת בעקבות העונש הקשה שספגה בדמות הפחתת 10 נקודות.
צ'לסי - קריסטל פאלאס 1:2 | הבלוז התאוששו בדרבי הלונדוני מההפסד לוולבס בערב חג המולד ועלו למקום העשירי. מיכאילו מודריק העלה אותם ליתרון (13), מייקל אוליסה השווה (45+1), אבל נוני מדואקה המחליף סחט פנדל ובעט אותו פנימה בדקה ה-89. פאלאס סופרת כבר שמונה משחקים רצופים ללא ניצחון והיא במקום ה-15, רחוקה רק שלוש מהקו האדום.
3 צפייה בגלריה
מדואקה
מדואקה
עלה מהספסל - והעניק לצ'לסי את הניצחון. מדואקה
(צילום: REUTERS/David Klein)
במשחק נוסף הביסה וולבס 1:4 את ברנטפורד בחוץ. כבשו לוולבס: מריו למינה (13), וואנג הי-צ'אן (14 ו-28) וז'אן ריקנר בלגארד (79). כבש לברנפורד: יואן ויסה (16).