זה היה לילה שקט עבור לאו מסי, לואיס סוארס וחבורת האגדות של ברצלונה, ששיחקו הלילה (בין שישי לשבת) ב-45 הדקות הראשונות במשחק הידידות הראשון של אינטר מיאמי לקראת עונת 2024 ב-MLS. המשחק היה מיוחד במינו, ולא רק בגלל שזו הייתה הבכורה הלא רשמית של סוארס במדים הוורודים, אלא גם כי הוא היה קרב מול נבחרת אל סלבדור בחוץ. לאכזבתם הרבה של האוהדים באצטדיון קוסקטלן, המשחק נגמר ב-0:0.
הרביעייה של מסי, סוארס, סרחיו בוסקטס וג'ורדי אלבה - שהייתה שותפה לטרבל של ברצלונה עם לואיס אנריקה ב-2015 - פתחה, וגם סיפקה כמה רגעים טובים ביחד, אבל הרגעים האלה היו מעטים מדי. דווקא אל סלבדור הייתה מסוכנת יותר במחצית הראשונה, כשהיא יצרה מספר הזדמנויות טובות בשלב מוקדם.
3 צפייה בגלריה
לואיס סוארס
לואיס סוארס
לא מצא את השער. סוארס
(צילום: EPA/Rodrigo Sura)
3 צפייה בגלריה
לואיס סוארס
לואיס סוארס
כבר מתוסכל. סוארס
(צילום: Hector Vivas/Getty Images)
אינטר מיאמי התעוררה לקראת ההפסקה, בראשות ארבעת הכוכבים המזדקנים, אבל כשהמחצית השנייה יצאה לדרך הם כבר לא היו על הדשא, שוב פעם לאכזבתם הרבה של האוהדים באל סלבדור. ב-45 הדקות הנוספות היו יותר אירועים, אבל בסופו של דבר המשחק התסיים כאמור ללא שערים.
סוארס בן ה-36 חתם בחודש שעבר במיאמי לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. את העונה שעברה, אותה בילה בגרמיו הברזילאית, הוא סיים עם מספרים נהדרים של 26 שערים ו-17 בישולים ב-53 הופעות בכל המסגרות. ועוד נתון מעניין שאוהדי אינטר יאהבו לשמוע: סוארס ומסי בישלו אחד לשני 99 שערים במהלך הקריירה.
מסע משחקי ההכנה העולמי של מיאמי רק יצא לדרך הלילה, כשבתוכנית יש עוד לא מעט. המשחק הבא ייערך בלילה שבין שני לשלישי על אדמת ארה"ב, בחוץ מול דאלאס, ולאחר מכן תמריא הקבוצה לסעודיה כדי להתמודד מול אל-נאסר של כריסטיאנו רונאלדו וגם מול המוליכה אל-הילאל. לאחר מכן תמשיך מיאמי מזרחה כדי להתמודד מול הונג קונג ו-ויסל קובה היפנית, לפני שתסיים את ההכנה עם משחק שיפגיש את מסי לראשונה עם עם מועדון נעוריו, כשהיא תארח את ניואלס אולד בויס ב-15 בפברואר.
3 צפייה בגלריה
מסי
מסי
יפגוש לראשונה את מועדון נעוריו. מסי
(צילום: Marvin RECINOS / AFP)
מיאמי, אותה מאמן טאטה מרטינו, עוד אקס ברצלונה, סיימה את העונה שעברה במקום ה-14 מתוך 15 במזרח. אבל את העונה הקרובה היא תפתח עם רביעיית האגדות של ברצלונה, והציפייה היא כמובן ללכת עד הסוף ולזכות לראשונה באליפות MLS ראשונה.