מנצ'סטר סיטי הפסידה אתמול (ראשון) 1:0 לטוטנהאם במחזור הראשון של הפרמייר-ליג, אחרי שסון יונג-מין כבש את השער היחיד במשחק, אבל אחרי ההתמודדות השחקן המדובר ביותר בממלכה היה דווקא מי שלא שיחק: הארי קיין.
אלופת אנגליה רוצה את קיין, וזה כבר לא סוד. אתמול הוא נשאר מחוץ לסגל של טוטנהאם. האם זה מרמז על הבאות? לא בהכרח. מאמן התרנגולים, נונו אספיריטו סנטו, התבקש להתייחס לעתידו של החלוץ ואמר ל"סקיי ספורטס": "יש לנו מזל גדול שיש לנו אותו".
3 צפייה בגלריה
הארי קיין
הארי קיין
הארי קיין. ישחק מול וולבס?
(צילום: AFP)
כשנשאל האם קיין ישחק מול וולבס במחזור הבא, השיב המנג'ר הפורטוגלי: "הארי קיין הוא אחד השחקנים הטובים בעולם, בכנות. הוא צריך להתכונן ולעזור לקבוצה. אנחנו עוד צריכים לנסוע לפורטוגל לקראת משחק בקונפרנס ליג ואחר כך נחשוב על וולבס".
קיין חזר למועדון רק ביום שישי ולא הספיק להתאמן הרבה. "הארי עבד הבוקר", אמר אתמול נונו, "הוא מכין את עצמו, וכשהוא יהיה מוכן הוא יצטרף ויעזור לקבוצה". במהלך המשחק שרו אוהדי טוטנהאם: "אתה צופה, הארי קיין?" – מסר לחלוץ נבחרת אנגליה, בתקווה שיישאר.
3 צפייה בגלריה
מאמן טוטנהאם, נונו אספיריטו סנטו
מאמן טוטנהאם, נונו אספיריטו סנטו
נונו אספיריטו סנטו. "היה לנו יום טוב"
(צילום: getty images)

גווארדיולה: "הרוח הייתה טובה, אבל הפסדנו"

מנגד, פפ גווארדיולה סירב לומר האם סיטי נחושה להרחיב את האפשרויות בהתקפה. "יש לנו את אותם בחורים כמו העונה שעברה, למעט סרחיו אגוארו", אמר ל-BBC אחרי המשחק, "אני מרוצה כל כך מאותם שחקנים, שכבשו הרבה שערים. אני יותר מאשר שמח על כך שהם איתנו".
על הופעת הבכורה של ג'ק גריליש, שעבר מאסטון וילה תמורת סכום שיא באנגליה של 100 מיליון ליש"ט, אמר גווארדיולה: "הייתה לו הופעה מצוינת. הוא שיחק עם אישיות ויצר מצבי הבקעה. לצערנו לא הצלחנו לנצח עבורו בהופעת הבכורה, אבל הוא היה טוב מאוד. הוא לא מאבד כדורים, והוא מסוכן כל כך ליד הרחבה".
3 צפייה בגלריה
ג'ק גריליש בפעולה
ג'ק גריליש בפעולה
ג'ק גריליש בפעולה. "מסוכן כל כך ליד הרחבה"
(צילום: getty images)
סיטי חסרה את פיל פודן הפצוע, וקווין דה בריינה נכנס רק כמחליף בדקה ה-79 מאחר שלא ערך אימון אחד מלא מאז שחזר אחרי ההשתתפות ביורו עם נבחרת בלגיה. "זה נורמלי לעונה עם הרבה הכנות, הרוח הייתה טובה אבל הפסדנו", ציין המנג'ר. "אני מופתע לראות כמה טוב עשינו הרבה דברים. שחקנים חזרו מאוחר מדי מהיורו, או מהקורונה".
המאמן המנצח, נונו, אמר שהוא גאה בשחקניו: "זה מדהים! זה היה יום טוב. הייתה עבודה קשה של הבחורים. המרחק שהם כיסו, האיזון, הקרב... ברוב הדברים השחקנים פעלו היטב. תמיד יש עוד משהו חדש ללמוד ואפשר גם להשתפר".