לפעמם, כפי שבישראל יודעים היטב, אוהדים יכולים לגרום למשחק כדורגל להיעצר. אבל אתמול (ראשון), בשוווייץ, קרה מקרה הפוך, כשרק בזכות האוהדים המשחק נמשך.
המצב לא נראה טוב באצטדיון לציגרונד, הבית של פ.צ ציריך. שלג כבד הפך את הדשא באצטדיון לכזה שבלתי ניתן לשחקן עליו, והשופט הפסיק את ההתמודדות החלקלקה בין המארחת לסנט גאלן לאחר שש דקות בלבד. לעובדי האצטדיון ומפוחי החום שלהם לא היה סיכוי מול השלג, וכבר נראה היה שהמשחק יחודש במועד אחר. אלא שלפתע הגיעו עוד מספר עוזרים: אוהדים - שהוזמנו על ידי ראשי האבטחה של האצטדיון - עלו על הדשא עם אתי שלג והחלו לפנות אותו. בעזרתם, אחרי חצי שעה של עבודה, חידש השופט את המשחק.
"אנחנו השחקנים הופתענו", סיפר השוער והקפטן של ציריך יאניק ברצ'ר לאחר המשחק, בעוד שג'ורדי קווינטיה מסנט גאלן גילה שהוא וחבריו הרהרו בינם לבין עצמם האם "המשחק ישוחק ביום חמישי או שבת".
לצערם של אוהדי הבית החרוצים, במשחק עצמו, שהיה קרב על המקום הרביעי (אשר איתו הסיכוי לשחק באירופה בעונה הבאה), ניצחה האורחת 0:1 משער של ווילם גבלס הצרפתי בדקה ה-79. אחרי 33 מחזורים, סנט גאלן נמצאת במקום הרביעי, שתי נקודות מעל ציריך שבמקום השישי.