הדרבי של צ'לסי. הבלוז שמרו היום (ראשון) על מאזן מושלם גם בתום המחזור השני של הפרמייר-ליג אחרי 0:2 על ארסנל באצטדיון האמירויות. התותחנים מנגד לא הצליחו להתאושש מהמעידה מול ברנטפורד ועדיין ללא נקודות. גם מבחינת כיבושים ההבדלים בין הקבוצות ברורים, כאשר לצ'לסי יחס שערים של 0:5 ואילו ארסנל עם 4:0 מביך במקצת.
הרכש הנוצץ, רומלו לוקאקו, ערך את הופעת הבכורה המחודשת שלו במדי אלופת אירופה וחיכה 15 דקות בלבד לפני שחגג את שערו הראשון בכחול. זה היה משחקו ה-16 של לוקאקו בצ'לסי והראשון מאז עונת 2013/14. מי שבישל את השער לחלוץ הבלגי היה ריס ג'יימס. האנגלי גם היה המצטיין של צ'לסי במשחק ועוד לפני הירידה להפסקה גם הוסיף לכך שער משלו (35).
2 צפייה בגלריה
רומלו לוקאקו
רומלו לוקאקו
רומלו לוקאקו מבקיע
(צילום: רויטרס)
ארסנל ניצחה בשלושת המפגשים האחרונים מול היריבה העירונית כולל פעמיים בליגה בעונה שעברה, אך כאמור הפעם ירדה מנוצחת. במחזור הבא מצפה לה משחק קשה במיוחד מול מנצ'סטר סיטי בחוץ ולא מופרך שתעמוד על מאזן כואב של 0 מ-9. גם לטוכל ושחקניו מחכה אתגר גדול במשחק הבא בקרב מול ליברפול, שנראית מצוין בפתיחת העונה.

מהלך המשחק

דקה 15': שער! 0:1 לצ'לסי. תגידו מברוק לרומלו לוקאקו שחגג שער ראשון במדי הבלוז. החלוץ קיבל כדוק רוחב מריס ג'יימס והמשיך בנגיעה מקרוב פנימה.
35': שער! 0:2 לצ'לסי. הפעם ריס ג'יימס בתפקיד הכובש. בעט פנימה מזווית אלכסונית. בישול של מייסון מאונט.
2 צפייה בגלריה
ריס ג'יימס
ריס ג'יימס
ריס ג'יימס. משחק מצוין
(צילום: גטי אימג'ס)

הרכבים

ארסנל: ברנד לנו, סדריק, רוב הולדינג, פאבלו מארי, קירן טירני, אלבר סמבי לוקונגה, גרניט ג'אקה, בוקאיו סאקה, אמיל סמית' רואו, גבריאל מרטינלי, ניקולה פפה.
צ'לסי: אדוארד מנדי, ססאר אספיליקווטה, אנדראס כריסטנסן, אנטוניו רודיגר, ריס ג'יימס, ג'ורג'יניו, מתאו קובאצ'יץ', מרקוס אלונסו, מייסון מאונט, קאי האברץ, רומלו לוקאקו.
פורסם לראשונה: 18:20, 22.08.21