תיאו הרננדז לא יכול אפילו לדמיין שככה ייראה שער הבכורה שלו בנבחרת צרפת: בדקה ה-91, בחצי גמר ליגת האומות, שקובע 2:3 על בלגיה אחרי שאלופת העולם פיגרה 2:0 וחשבה שהיא בדרך לעוד אכזבה. עכשיו צרפת מחכה לספרד בגמר שייערך גם הוא בסן סירו (ראשון, 21:45).
"זה היה קאמבק מרשים מאוד", אמר השוער הוגו לוריס, "המשחק היה דומה לקרב איגרוף, הרגשנו שזה יכול ללכת לכל מקום. השחקנים לא ויתרו גם בפיגור. הראינו שאנחנו חזקים מנטלית, זאת הרגשה נפלאה".
2 צפייה בגלריה
שחקני צרפת חוגגים עם דשאן
שחקני צרפת חוגגים עם דשאן
שחקני צרפת חוגגים עם דשאן
(צילום:EPA)
"ניצחון כזה מראה לנו כמה אופי יש לנבחרת", אמר המאמן דידייה דשאן, "לא ויתרנו כי יש תואר שמונח על הכף. אנחנו נעשה כל מה שאנחנו יכולים כדי לזכות בתואר. הוא חשוב לנו מאוד. נגיע לגמר כדי לנצח".
אנטואן גריזמן הוסיף: "אנחנו יודעים שעשינו טעות נגד שווייץ ביורו ובאנו להראות שאנחנו מסוגלים לנצח. במחצית כולם אמרו את המילים הנכונות, ידענו ששער אחד יחזיר אותנו למשחק. הצלחנו להפוך את התוצאה, זה פנטסטי". קיליאן אמבאפה, שכבש את השני בפנדל, צייץ בטוויטר שלו: "קאמבק שייזכר, ויש גם מקום בגמר. עבודה נהדרת של כל הקבוצה. נתראה ביום ראשון. קדימה צרפת!".
2 צפייה בגלריה
שחקני צרפת חוגגים
שחקני צרפת חוגגים
אמבאפה מבסוט
(צילום: AP)
מאמן בלגיה רוברטו מרטינס אמר: "במחצית השנייה היינו יותר מדי אמוציונליים. אולי חשבנו יותר מדי על הגמר ואיך נשחק בו במקום איך ננצח עכשיו". השוער תיבו קורטואה הוסיף: "אני מאוכזב ומתוסכל. אסור לנו לאבד יתרון של 0:2 אף פעם. לא עמדנו בלחץ של צרפת".