נכון, ניצחון 0:2 יכול להיות מאוד שביר, אבל במקרה של ריאל מדריד אתמול (רביעי) נגד צ'לסי בסנטיאגו ברנבאו, נראה שזה אמור להספיק לאלופת אירופה כדי להבטיח בשבוע הבא בסטמפורד ברידג' את עלייתה לחצי גמר ליגת האלופות.
שערים של קארים בנזמה (21) ומרקו אסנסיו (74) עשו את ההבדל עבור הבלאנקוס, שהיו טובים בהרבה מיריבתם, בעיקר במחצית השנייה. האמת, לא מעט מאנשי ריאל אף יצאו מאוכזבים מהתוצאה, אחד מהם הוא המאמן קרלו אנצ'לוטי. "אני מרוצה מהניצחון, אבל היינו יכולים לעשות יותר. בעיקר בחלק ההתקפי", הסביר בסיום האיטלקי.
3 צפייה בגלריה
אסנסיו
אסנסיו
אסנסיו חוגג, שחקני צ'לסי מתוסכלים
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
יכולים לחגוג. שחקני ריאל
יכולים לחגוג. שחקני ריאל
יכולים להשלים את המלאכה. שחקני ריאל
(צילום: AP)
אנצ'לוטי הוסיף: "צ'לסי קבוצה טובה מאוד, עם שחקנים מצוינים. ניצחנו 0:2 וניצלנו את הביתיות, אבל שום דבר לא גמור. אנחנו עדיין צריכים לטוס לסטמפורד ברידג' ולהילחם. השחקנים שלי מבינים שיש עוד 90 דקות. יהיה קשה בגומלין ואנחנו צריכים להיות מוכנים".
בספרד, לעומת זאת, כבר חוגגים את העלייה הצפויה לחצי גמר הצ'מפיונס. "צעד ענק", זעקה הכותרת ב"אס", ואילו ב"מארקה" הלכו על "תנובה טובה", כשהתייחסו לשיתוף הפעולה הנהדר בין ויניסיוס ג'וניור לבנזמה. גם הצהובונים הבריטים השלימו עם העובדה שריאל פייבוריטית לעלות הלאה. ב"גרדיאן" הלכו על משחק מילים שאומר הכל: "צרות אמיתיות" (REAL TROUBLE).
"תנובה טובה": שער ה"מארקה"
"צעד ענק": שער ה"אס"
בנזמה כמובן היה הגיבור הגדול של ריאל. השער מול צ'לסי היה ה-90 שלו בליגת האלופות וה-14 בתשעת משחקי הנוקאאוט האחרונים של הלבנים באירופה. אגב, 11 השערים האחרונים שלו בליגת האלופות היו...מול יריבות אנגליות, חמישה מתוכם מול צ'לסי. "אני רואה את עצמי זוכה בכמה שיותר תארי ליגת האלופות ביחד עם בנזמה", פירגן לצרפתי ויניסיוס והוסיף: מבחינתי לחתום על חוזה בריאל מדריד לכל החיים". בנזמה עצמו צייץ: "נתראה בלונדון".
הברזילאי, שנבחר למצטיין המשחק, הוסיף: "זה היה אחד הערבים הגדולים שלנו העונה. מה הסוד שלי? אני עובד עם מאמן הכושר ובכל רגע מוכן. אנחנו רגילים ללחץ של היריבות, זה דומה למה שהיה בעונה שעברה כאשר זכינו בגביע".
הציוץ של בנזמה

שפל בן 30 שנה בצ'לסי

מהעבר השני, באנגליה קטלו את צ'לסי ובעיקר את בעלי הקבוצה, האמריקאי טוד בוהלי. האחרון, אולי כמחווה לטראש-טוק ב-NBA, הצהיר לפני המשחק כי "צ'לסי הולכת לנצח 0:3 במדריד" - וכעת נותר עם הימור עגום ונחבט על-ידי האוהדים והתקשורת. "ריאל מדריד גרמה לבוהלי לאכול את כל מה שבישל לעצמו, הוא בטח מתחרט על דבריו", נכתב ב"גרדיאן" הבריטי. אוהדי צ'לסי הציפו את הרשתות בנאצות לעבר הבעלים, חלק מהם כתב: "שיסתום כבר את הפה".
הבלוז סיימו משחק רביעי ברציפות ללא כיבוש שער. הפעם האחרונה שזה קרה להם הייתה אי שם בדצמבר 1993. שפל של 30 שנה. כוכב העבר של בלקבורן וסלטיק וכיום פרשן ה-BBC, כריס סאטון, היה נבוך: "יש להם כישרונות טובים בהתקפה, אבל הם מתחבאים מהכדור. ברנטפורד כבשה יותר שערים מצ'לסי בפרמייר-ליג העונה. זה מביך עבור קבוצה כזו".
3 צפייה בגלריה
קאי האברץ
קאי האברץ
הפנים של האברץ אומרות הכל
(צילום: AP)
מנג'ר צ'לסי, פרנק למפארד, דווקא נותר אופטימי: "אם נמשיך לעבוד, משהו יכול להשתנות. קחו את ההזדמנות של מייסון מאונט בסוף, זה היה יכול להיכנס ואז היינו מדברים אולי אחרת. הדלת פתוחה. זה תלוי בנו אם נפתח אותה. יש קצת חוסר אמונה.
"השחקנים לא יודעים כמה הם טובים. בשבוע הבא יהיה קרב גדול. אנחנו חייבים להיות יותר חיוביים. אם נעשה את זה, הכל אפשרי. כבר הייתי בערבים כאלה בסטמפורד ברידג'".