המחזור השלישי בליגה האיטלקית נפתח אתמול עם שני משחקים, כשמהם אפשר לקחת בעיקר דבר אחד - השער האדיר של לואיס אלברטו. הקשר הספרדי של לאציו שיגר טיל לחיבורים, שעזר לקבוצתו לנצח 1:3 את אינטר ולהנחיל לה הפסד בכורה העונה בסרייה א'.
פליפה אנדרסון כבש ראשון לתכולים (40), לאוטרו מרטינס איזן (51) ובהמשך הגיע, כאמור, הרגע הגדול של המשחק. לואיס אלברטו שיגר בדקה ה-75 פצצה לחיבורים של סמיר הנדנוביץ' - במה שאולי יהיה שער העונה בסרייה א'. פדרו, שנכנס כמחליף, סגר עניין, ארבע דקות לסיום.
2 צפייה בגלריה
אלברטו כובש
אלברטו כובש
שער מהסרטים. לואיס אלברטו
(צילום: רויטרס)
2 צפייה בגלריה
אלברטו כובש
אלברטו כובש
אלברטו משגר את הטיל לחיבורים של הנדנוביץ'
(צילום: רויטרס)
"שער שלא רואים כל יום", נכתב ב"גאזטה דלו ספורט". "וואו, מה זה צריך להיות? זה היה פשוט מושלם". לואיס אלברטו קיבל בגאזטה את הציון הגבוה ביותר מבין כל השחקנים - 7.5 - וגם ביומון הספורט האיטלקי הודו: "האם ראינו את שער העונה כבר בחודש אוגוסט?".
מאמן לאציו, מאוריציו סארי, לא דיבר במסיבת העיתונאים דווקא על השער היפהפה. "אנחנו מסוגלים לנצח ביום נתון כל יריבה, הבעיה שלנו תמיד הייתה העקביות. צריכים להמשיך במומנטום, אבל לא לחשוב שמול יריבות פחות נוצצות יהיה לנו קל יותר", אמר.
"הכל שאלה של מנטליות", המשיך סארי. "אם יש עייפות או מתח זה מתפשט גם ליתר השחקנים". מאמן לאציו דיבר על שני החילופים המנצחים שלו. הוא הכניס את לואיס אלברטו ופדרו בדקה ה-57 ושניהם בסוף כבשו את שני השערים האחרונים במשחק. "ראיתי שהאינטנסיביות של אינטר במרכז השדה מתחילה לרדת והחלטתי להסתכן בשני שחקנים פחות חזקים פיזית, אבל יותר מוכשרים וטכניים", הסביר.
פדרו הוסיף: "תמיד כיף לכבוש שער שעוזר לקבוצה שלך לנצח. אנחנו יכולים להתחרות עם כל קבוצה העונה והוכחנו את זה. המטרה הייתה ותהיה להבטיח מקום בליגת האלופות בעונה הבאה". פדרו החמיא גם לסארי: "הוא לוחץ גבוה ורוצה שכל הזמן נהיה עם הכדור, ממש מזכיר את פפ גווארדיולה".
מהעבר השני, מאמן אינטר, סימונה אינזאגי, סיכם: "הפסד כואב בדרך שבה הוא הגיע. זה היה משחק די מאוזן, השער של לואיס אלברטו באמת שינה את הכל".