פ.ס.ז' לא נזקקה ליותר מדי עבודה כדי להגיע למשחק מול מכבי חיפה בצ'מפיונס עם ניצחון. האלופה הצרפתית חזרה אתמול (שישי) מקורסיקה עם 0:3 קליל על אז'קסיו ופתחה פער של 6 נקודות בפסגה. ניימאר המושעה אמנם נעדר, אבל שני חבריו האחרים לטריו הנוצץ - קיליאן אמבאפה ולאו מסי - כיכבו בחזרה הגנרלית למפגש עם האלופה הישראלית. אמבאפה כבש צמד, האחד מבישול של מסי. "הפרעוש" השלים את החגיגה, הפעם מאסיסט של החלוץ הצעיר.
בתקשורת הצרפתית כמובן החמיאו לשניים. "הקשר של מסי ואמבאפה מיוחד", נכתב ב"לה פריזיאן". ב"ל'אקיפ" הודו כי "מסי ואמבאפה מילאו אחד את השני בהשראה. הם בישלו זה לזה שערים מרהיבים, אמבאפה סיים עם צמד בזכות מסי והארגנטינאי לא היה מבקיע את שער העונה בלי חברו להתקפה". ביומון הספורט הצרפתי העניקו למסי את הציון 8 - הגבוה ביותר מבין כל השחקנים.
2 צפייה בגלריה
מסי
מסי
מסי
(צילום: AFP)
"הניצחון תמיד חשוב", אמר בסיום מאמן פ.ס.ז' כריסטוף גאלטייה. "זה משחק שהגיע אחרי הקלאסיקו מול מארסי ולפי המשחק הלא פשוט מול מכבי חיפה בליגת האלופות. אלה תמיד משחקים בעייתיים. אז'קסיו לחצו אותנו ב-25 הדקות הראשונות. מהרגע שהכדור היה אצלנו ברגליים, יצרנו מצבים ושעטנו קדימה".
גאלטייה רמז כי מסי יפתח גם ביום שלישי (22:00) בפריז מול מכבי חיפה במחזור החמישי בליגת האלופות. יש לציין כי המשחק מול האלופה הישראלית חשוב מאוד עבור פ.ס.ז', שמעוניינת לעלות מהבית מהמקום הראשון. "אנשים באים לאצטדיון כדי לראות את לאו משחק", הסביר.
2 צפייה בגלריה
מסי
מסי
"אנשים באים לאצטדיון בגללו". מסי ומעריצים צעירים
(צילום: AFP)
גאלטייה המשיך: "הוא השחקן הכי טוב בתולדות המשחק. הוא אוהב לשחק עם אחרים, יש לו את התכונה הזו של לרצות לשחק עבור אחרים. הוא מאוד חסר אנוכיות והוא היה נפלא בשער השני שלנו".
מאמן אז'קסיו, אוליבייה פנטלוני, סיכם: "היו מצבים מעניינים ועם קצת יותר מזל, אולי היינו יכולים להשיג תוצאה טובה יותר. אני גאה במה שהשחקנים הראו. מפגש עם פ.ס.ז' הוא דוד נגד גוליית. ב-25 הדקות הראשונות עיצבנו קצת את פ.ס.ז' ואנחנו גאים בזה".