בין שני מחזורים של ליגת האלופות, הגדולות של אירופה משחקות היום (שבת) בליגות המקומיות.

איטליה

ססואולו - אינטר 2:1
אחרי שני הפסדי ליגה ברציפות וכשהיא בין לבין שני משחקים מול ברצלונה באלופות (ניצחה 0:1 בשלישי האחרון), הצליחו הנראזורי להשיג ניצחון חמישי בליגה. אדין דז'קו כבש צמד (44 ו-75) כשבין לבין דוידה פראטסי איזן בדקה ה-60. אינטר שביעית עם 15 נקודות, ססואולו תשיעית עם 12.
4 צפייה בגלריה
אדין דז'קו שחקן אינטר
אדין דז'קו שחקן אינטר
צמד וניצחון יקר לפני המשחק השני מול ברצלונה. דז'קו
(צילום: AFP)
מילאן - יובנטוס 0:2
שלושה ימים אחרי שניצחה את מכבי חיפה ושלושה ימים לפני שהיא פוגשת אותה שוב, יובה הפסידה בפעם השנייה בליגה העונה והיא עם 13 נקודות מ-27 בלבד. מילאן עם ניצחון רביעי בחמשת המחזורים האחרונים. פיקאיו טומורי כבש ראשון בתוספת הזמן של המחצית הראשונה אחרי בישול של אוליבייה ז'ירו, בראהים דיאס הוסיף עוד אחד בדקה ה-54 והוריד את החולצה בטירוף, 0:2 למילאן. יובנטוס בלי ניצחון מול היריבה הגדולה בארבעת המפגשים האחרונים.
4 צפייה בגלריה
בראהים דיאס שחקן מילאן
בראהים דיאס שחקן מילאן
חגיגה גדולה. דיאס
(צילום: רויטרס)

גרמניה

באייר לברקוזן - שאלקה 0:4
צ'אבי אלונסו עם בכורה מושלמת כמאמן ראשי בקבוצה ראשונה. המאמן הספרדי ראה את הקבוצה החדשה שלו משחק מצוין ורושמת ניצחון שני בסך הכול בליגה העונה. מוסא דיאבי כבש שער נהדר בדקה ה-38 ולאחר מכן בישל פעמיים ובשני המקרים זה היה לג'רמי פרימפונג המצוין (41 ו-52). פאוליניו הוסיף עוד אחד בדקה ה-90 בתום מהלך אישי יפה.
4 צפייה בגלריה
צ'אבי אלונסו מאמן באייר לברקוזן
צ'אבי אלונסו מאמן באייר לברקוזן
צ'אבי אלונסו מאמן באייר לברקוזן
(צילום: רויטרס)
מיינץ - ר.ב. לייפציג 1:1
בבית השוורים לוהטים העונה והשיגו 10 נקודות מ-12, אבל בחוץ הם לא ממש פוגעים והשיגו בסך הכול נקודה שנייה מחוץ לרד בול ארנה. מרכוס אינגברטסן כבש ראשון בדקה ה-45 וסידר למארחת יתרון, כריסטופר אנקונקו איזן בדקה ה-80.

אנגליה

צ'לסי - וולבס 0:3
גרהאם פוטר עם שלושה ניצחונות בשלושה משחקים מאז שמונה למאמן הבלוז ו-0:3 שני ברציפות. קאי האברץ כבש את השער הראשון בנגיחה יפה אחרי הגבהה של מייסון מאונט בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, כריסטיאן פוליסיץ' הוסיף אחרי בישול נוסף של מאונט בדקה ה-54. זה השער הראשון של האמריקאי העונה. ארמנדו ברויה האלבני כבש את השער השלישי בדקה ה-90 אחרי מסירת עומק נהדרת של מתאו קובאצ'יץ' וקבע 0:3.
4 צפייה בגלריה
קאי האברץ שחקן צ'לסי
קאי האברץ שחקן צ'לסי
נגיחה יפה. האברץ חוגג
(צילום: גטי אימג'ס)
ברייטון - טוטנהאם 1:0
התרנגולים הצליחו להתאושש משני המשחקים ברציפות בהם לא ניצחו (3:1 בדרבי מול ארסנל ו-0:0 נגד איינטרכט פרנקפורט באלופות) ורשמו ניצחון חוץ שהעלה אותם אל המקום השלישי עם 20 נקודות. הארי קיין כבש את השער היחיד במשחק עם נגיחה אחרי מסירה של יונג מין סון בדקה ה-22.

ספרד

אתלטיקו מדריד - ג'ירונה 1:2
אחרי ההפסד לקלאב ברוז' בליגת האלופות, הצלחה הקבוצה של דייגו סימאונה להשיג ניצחון ליגה שני ברציפות גם אם לא בצורה לא מרשימה במיוחד. אנחל קוראה כבש פעמיים (5 ו-48) וסידר למארחת את שלוש הנקודות. רודריגו ריקלמה רק צימק בדקה ה-66.

צרפת

פריז סן ז'רמן - ריימס 0:0
אחרי התיקו מול בנפיקה בליגת האלופות, פריז סן ז'רמן איכזבה גם בליגה וסיימה רק ב-0:0 מול ריימס. היא עדיין מובילה את הליגה הצרפתית ללא הפסד. סרחיו ראמוס הורחק בדקה ה-41.
פורסם לראשונה: 18:03, 08.10.22