האם קיליאן אמבאפה יעזוב את פריז סן ז'רמן ויעבור לריאל מדריד? על פי דיווחים בתקשורת הצרפתית, בהנהלת המועדון קיימים חילוקי דעות בין הנשיא נאסר אל-חלאיפי לבין המנהל המקצועי לאונרדו.
אל-חלאיפי אינו מעוניין למכור את החלוץ בשום אופן ומתעקש שהוא יישאר, בייחוד אחרי שלאו מסי הצטרף לקבוצה: "קיליאן יישאר בפריז, כולם יודעים שהעתיד שלו כאן. הוא פריזאי ובחור מאוד תחרותי. הוא אמר שהוא רוצה לשחק בקבוצה תחרותית ועכשיו אין קבוצה תחרותית יותר מאיתנו, כך שאין לו שום תירוץ לעבור למקום אחר".
3 צפייה בגלריה
אמבאפה מאכזב
אמבאפה מאכזב
קיליאן אמבאפה". אל חליפי: "אין לו תרוץ לעזוב"
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
לאונרדו, מסי ואל-חלאיפי אחרי מסיבת העיתונאים
לאונרדו, מסי ואל-חלאיפי אחרי מסיבת העיתונאים
לאונרדו, מסי ואלחליפי
(צילום: AFP)
לעומת זאת, אחרי שריאל מדריד הציעה 160 מיליון אירו תמורת אמבאפה, לאונרדו מעוניין לנצל את ההזדמנות למכור את השחקן ולנסות לקבל עבורו סכום של 200 מיליון אירו, וזאת מכיוון שבתום העונה הבאה הוא יוכל לעזוב בחינם לאחר שחוזהו יסתיים.
כמובן שאל-חלאיפי הוא בעל הדעה ועל פי פרסום בתחנת הטלויזיה TF1, פריז סן ז'רמן השיבה בשלילה להצעה של ריאל מדריד. לעומת זאת, בתחנת הרדיו RMC ספורט דווח שהקבוצה כבר מתכוננת לאפשרות שאמבאפה יעזוב ובשל כך בודקת את האפשרות לצרף במקומו את רישרליסון, הברזילאי של אברטון.

לקראת הופעת הבכורה של מסי: מחירי הכרטיסים קפצו

בפ.ס.ז' גם נערכים להופעת הבכורה של לאו מסי בראשון מול ריימס במחזור הרביעי בליגה הצרפתית. בדרך כלל עלות הכרטיסים למשחקי הקבוצה נעה בין 35 ל-400 אירו, אבל כעת, בעקבות הביקוש הרב, נמסר על כרטיסים שנמכרו במחירים הגבוהים פי עשרה - בין 400 ל-1,000 אירו. בנוסף, הנהלת המועדון קיבלה כ-200 בקשות כניסה עבור כלי תקשורת מרחבי העולם.
3 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
טירוף לקראת הבכורה שלו. מסי
(צילום: AP)