סלטיק הודיעה הערב (רביעי) באופן רשמי על החתמתו של ליאל עבדה לחמש עונות. הכישרון הישראלי השלים את הבדיקות הרפואיות שלו בסלטיק פארק ומחכה רק לרשיון העבודה כדי להתחיל להתאמן עם קבוצתו החדשה.
"זאת הרגשה מדהימה לחתום במועדון כמו סלטיק", אמר עבדה לאחר צירופו. "זה מועדון ענק, וכבוד עבורי להצטרף. אני יודע שהאוהדים מדהימים. צפיתי בכמה משחקים של סלטיק ואני יודע כמה האצטדיון כאן מיוחד. אני לא יכול לחכות כבר לעלות על הדשא ולעזור לחברים שלי לקבוצה להביא עוד הצלחה לקבוצה".
1 צפייה בגלריה
עבדה חוגג
עבדה חוגג
ליאל עבדה
(צילום: אורן אהרוני)
הישראלי הצעיר התייחס לקיץ הנוכחי שלו: "ההכנה לעונה הייתה טובה עבורי. שיחקתי בכמה משחקים בינאלומיים, ואני מתאמן באופן קבוע. אני מרגיש טוב ומוכן לשחק. אני יודע שיש לנו כמה וכמה משחקים חשובים בקרוב מאוד, ואם המנג'ר יצטרך אותי אני מוכן".
עבדה, שכמובן יחבור לבלם הישראלי ניר ביטון, יימכר לסקוטים תמורת ארבעה מיליון אירו עבור 80 אחוז מכרטיסו. אתמול דווח ב"סאן" שסלטיק מעוניינת לרכוש את הקשר ב-3.5 מיליון פאונד, והוא קיבל הצעות רשמיות גם ממועדונים בצרפת ובלגיה. אולימפיאקוס הייתה גם היא במרוץ, אך הוא בחר לבסוף בסלטיק.
עבדה בן ה-19, שהיה ללא ספק תגלית העונה, רשם שנה נהדרת במדי פתח תקווה בה כבש 12 שערים והיה מהגורמים הבולטים לכך שקבוצתו סיימה במקום החמישי בליגת העל.
בסלטיק קיבלו חוות דעת מניר ביטון, שהמליץ בחום לצרף את עבדה ובמקביל המליץ לשחקן נבחרת ישראל להצטרף ולשחק לצידו. בסביבתו של השחקן אמרו כי הם אופטימיים לגבי צירופו ומאמינים שהעסקה תיסגר ביממה הקרובה. אם אכן עבדה יעזוב המלאבסים יחפשו שחקן בכיר במקומו, בהתחשב בכך שהקשר היה השחקן המרכזי בסגל של המאמן גיא לוזון.
פורסם לראשונה: 08:07, 14.07.21