אחרי שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון וכשהיא עדיין מנסה להסתגל לחיים עם מינוס 15 הנקודות, יובנטוס יכולה לנשום קצת לרווחה. הקבוצה של מסימיליאנו אלגרי התארחה הערב (שלישי) אצל סלרניטנה לסוג של קרב תחתית שסגר את המחזור ה-21 של הסרייה A, הביסה אותה 0:3 ועלתה למקום העשירי.
דושאן ולאחוביץ' שבר בצורת של כמעט ארבעה חודשים במדי הקבוצה (ברוב הזמן הוא היה פצוע) עם צמד (26 בפנדל, 47), כשבין השערים גם הוסיף בישול לחברו לנבחרת סרביה פיליפ קוסטיץ' (45). ולאחוביץ' אוהב לשחק מול סלרניטנה, כשהוא כבר עם חמישה שערים בארבעה מפגשים נגדה. הפעם האחרונה שסלרניטנה ניצחה את יובנטוס? אי שם במאי 1999.
1 צפייה בגלריה
דושאן ולאחוביץ'
דושאן ולאחוביץ'
שבר בצורת ארוכה עם צמד ובישול. ולאחוביץ'
(צילום: רויטרס )

הגביע האנגלי

שפילד יונייטד - רקסהאם 3:1 | אחרי שהמארחת מהמקום השני בליגת המשנה חילצה 3:3 בדקה ה-95 של המשחק הראשון, סגנית הטבלה מהליגה החמישית, הקבוצה היחידה בסיבוב הרביעי של הגביע שלא הגיעה מליגה מקצוענית, שוב לא עשתה לה חיים קלים.
אחרי מחצית מאופסת, הבלם אנל אחמדהודזיץ העלה את שפילד ליתרון (50), אך תשע דקות לאחר מכן מלך שערי רקסהאם פול מאלין השווה בפנדל שלא היה (59). בדקה ה-72 הייתה לו הזדמנות להכפיל בפנדל נוסף, אך השוער אדם דיוויס עצר את הבעיטה שלו. כבר היה נראה שהמשחק הולך להארכה, אבל בילי שארפ בן ה-37 כבש בדקה ה-93. כל שחקני רקסהאם עברו להתקפה על מנת למצוא את השוויון, וסאנדר ברג המצוין העניש אותם במתפרצת (90+6). בשמינית הגמר תארח שפילד את טוטנהאם.
שחקן הקולנוע והבעלים של רקסהאם ראיין ריינולדס כתב בטוויטר בסיום המשחק: "כל כך גאה בבחורים האלה. וגם ביותר מ-4,000 אוהדי החוץ שנתנו את הכל".