האם נראה את לאו מסי משחק גם במונדיאל 2026? "הפרעוש", די במפתיע, לא שולל זאת בריאיון שהעניק לעיתון הארגנטינאי "אולה".
כזכור, עוד בתחילת הגביע העולמי בקטאר הצהיר מסי כי לא ימשיך למונדיאל נוסף וכי למעשה מדובר ב"ריקוד האחרון שלו". הזכייה הבלתי נשכחת בגביע - אחרי ניצחון בגמר על צרפת - רק הובילה למסקנה שזה הזמן לפרוש בשיא מהמדים הלאומיים.
4 צפייה בגלריה
ארגנטינה חוגגת
ארגנטינה חוגגת
הפתעה. מסי
(צילום: AP)
4 צפייה בגלריה
לאו מסי מניף את גביע העולם
לאו מסי מניף את גביע העולם
ואיזה מחזות נראה ב-2026?
(צילום: AP)
כעת, מסי לא שולל אפשרות לשחק עם הנבחרת גם בטורניר הבא שייערך בארה"ב, קנדה ומקסיקו, אך גם הודה: "בגלל הגיל שלי, יהיה קשה להגיע לנבחרת ב-2026. אני אוהב לשחק כדורגל, מרגיש שאני בכושר טוב ונהנה מזה. האם אהיה אז בסגל? יש עוד הרבה זמן למונדיאל הבא ואראה מה יהיה ואיך הקריירה שלי תתקדם".
יש לציין כי בחודש שעבר אמר מאמנו של מסי בנבחרת, ליאונל סקאלוני כי "אני חושב שהוא יוכל לשחק במונדיאל הבא. זה יהיה תלוי מאוד במה שהוא ירצה ואיך הוא ירגיש. הדלת תמיד תהיה פתוחה עבורו. פה הוא שמח על המגרש וזה תמיד יהיה טוב עבורנו אם יצטרף".
4 צפייה בגלריה
ליונל סקאלוני מאמן נבחרת ארגנטינה
ליונל סקאלוני מאמן נבחרת ארגנטינה
אופטימי. סקאלוני
(צילום: AFP)
באותו ריאיון ל"אולה", דיבר מסי גם ליחסים עם קיליאן אמבאפה אחרי גמר המונדיאל: "דיברנו אחרי המשחק. על המסיבות, איך האנשים הרגישו בארגנטינה, על החופשה שלי. הוא היה בסדר. לא היה קשה לו לדבר על זה, הרי גם אני הייתי בצד השני והפסדתי בגמר מונדיאל. אין לי בעיה עם קיליאן, להיפך".
מספר 10 נשאל גם על הביקורת שהופנתה כלפי שחקני ארגנטינה בעקבות החגיגות במהלך המונדיאל: "לדעתי זה לא הוגן, חלק מזה לא נכון. אף אחד לא נתן לנו שום דבר בחינם, מדברים רק בגלל מה שקרה מול הולנד. הכל מתחיל שם. עשו נגדנו פרובוקציות, כולם מדברים על מה שארגנטינה עשתה ועל היתר שותקים".
4 צפייה בגלריה
קיליאן אמבאפה שחקן נבחרת צרפת עם לאו מסי שחקן נבחרת ארגנטינה
קיליאן אמבאפה שחקן נבחרת צרפת עם לאו מסי שחקן נבחרת ארגנטינה
"אין לי בעיה איתו". מסי עם אמבאפה
(צילום: AFP)
לפני מספר ימים התייחס כבר מסי לראשונה לתקרית המפורסמת בסיום רבע גמר המונדיאל. בריאיון שהעניק לטלוויזיה הארגנטינאית אחרי המשחק, התעמת עם ואוט וחהורסט, חלוצה המחליף של הולנד שכבש את הצמד שכפה הארכה. בזמן ש"הפרעוש" דיבר, הוא ראה את וחהורסט מביט לעברו וגער בו בשידור ישיר: "תתקדם, אידיוט". "המופע" של מספר 10 נמשך כשתקף גם את מאמן הולנד, לואי ואן חאל, למרות שהארגנטינאי נראה זה שמתגרה בו לאחר שכבש את השער השני.
אלוף העולם הטרי הכה על חטא: "לא חשבתי על זה, זה פשוט יצא באותו רגע. ידעתי מה ואן חאל וכולם אמרו לפני המשחק, אפילו כמה חברים בנבחרת אמרו לי 'ראית מה הם אמרו?'. כשזה נגמר, לא אהבתי את מה שעשיתי. אלה היו רגעים עם הרבה מתח ועצבים. הגבתי כמו שהגבתי, אבל לא חשבתי על זה בכלל".