בליברפול מודאגים לאור ההתפתחויות האחרונות בגזרת הפציעה של מוחמד סלאח. מסתבר כי פציעתו של החלוץ, שנפגע ונאלץ לרדת מהמגרש במהלך משחקה של נבחרת מצרים נגד גאנה במחזור השני בשלב הבתים של אליפות אפריקה (2:2) - חמורה משחשבו.
תחילה חשבו כי סלאח יוכל לחזור לשחק עבור מצרים במהלך אליפות אפריקה הנוכחית (בהנחה שהיא תעלה משלב הבתים - מה שלא כל כך בטוח) וכי הוא ייעדר רק משני משחקים. עם זאת, לאחר בדיקה שנערכה, התגלה כי הפגיעה בשריר ממנה הוא סובל חמורה יותר, והוא ייאלץ להיעדר כחודש.
1 צפייה בגלריה
סלאח
סלאח
גורם כאב ראש לליברפול. סלאח
(צילום: AP Photo/Themba Hadebe)
סלאח צפוי לחזור לאנגליה מחר (רביעי) ולעבור טיפולים אינטנסיביים, בעקבות הסכמה שהושגה בין הפרמייר-ליג לבין התאחדות הכדורגל המצרית. הסכמה זו הושגה עוד לפני שנודע חומרת פציעתו של סלאח, ובמטרה לזרז את חזרתו לאליפות שנערכת בחוף השנהב. עם זאת, סוכנו אישר היום כי "הפציעה שלו חמורה יותר ממה שחשבנו, והוא ייעדר בין 21 ל-28 ימים".
מעבר למכה הקשה מבחינת נבחרת מצרים, שתיאלץ להסתדר במשך כל האליפות ללא כוכבה הגדול ביותר, גם לליברפול נגרם כאב ראש לא קטן. אם אכן סלאח ייעדר למשך חודש, הוא לא יוכל לשחק במה שעשוי להיות הקרב הראשון של המייטי רדס העונה על תואר. מדובר בגמר גביע הליגה, שיתקיים ב-25 בפברואר, אך קודם כל צריכה הקבוצה של יורגן קלופ לעבור את פולהאם בחצי הגמר, כאשר הגומלין (1:2 לליברפול במשחק הראשון באנפילד) יתקיים מחר (רביעי, 22:00).