אם הכל היה עובד כמו שצריך בברצלונה, אילאיש מוריבה בן ה-18 היה עולה הערב (שבת, 23:00) בהרכב הקבוצה למשחק החוץ מול לבאנטה במסגרת המחזור השני בליגה הספרדית. אבל כמו שהצלחתם להבין מעזיבת לאו מסי לפריז סן ז'רמן, ובכלל מההתנהלות של הקטאלנים בשנים האחרונות, שום דבר לא עובד כמו שצריך בקאמפ נואו.
מוריבה מסיים את חוזהו בקיץ הבא ולא מוכן להאריך את ההסכם בתנאים שהוצעו לו. ר.ב לייפציג, צ'לסי, והבוקר גם מנצ'סטר סיטי, הוזכרו כמועמדות לקלוט אותו, כאשר השתיים הראשונות הגישו כבר הצעות, ואלופת אנגליה רוצה להביאו למועדון בחינם בקיץ 2022.
3 צפייה בגלריה
אילאיש חוגג את שער הבכורה בברצלונה
אילאיש חוגג את שער הבכורה בברצלונה
מוריבה בימים שמחים יותר בבארסה
(צילום AFP)
בארסה, שכבר ביצעה לא מעט מכירות שחקנים הקיץ כדי לנסות ולשפר את מצבה הכלכלי הרעוע, דורשת על הכישרון הצעיר סכום של 20 מיליון אירו, אותו לא מוכנות בשלב זה לשלם הקבוצות שמעוניינות בשירותיו של הקשר שנולד בגינאה.
בברצלונה מאוכזבים מאוד ממוריבה, ומאיימים לשלוח אותו לכל העונה להתאמן בקבוצת הנוער של המועדון. רונלד קומאן אף התבטא בצורה חריפה נגד השחקן שלו: "אני מאמין יותר בכדורגל מאשר בחוזים. בגיל 18, כסף לא יכול להיות כל כך חשוב. אני מאוכזב".
3 צפייה בגלריה
קומאן על הקווים
קומאן על הקווים
קומאן. לא חסך בביקורת
(צילום: AFP)
עוד אמר קומאן: "דיברתי איתו לפני שלושה שבועות, יותר כאדם מאשר כמאמן. המצב שלו נורא. הוא העתיד של המועדון, אבל לא משחק או נמצא איתנו. אני יודע מה המועדון מוכן להציע לו. העצה שלי אליו היא שכסף הוא לא הדבר החשוב ביותר, אלא לשחק. אבל הוא ואנשיו החליטו אחרת".
דרך אגב, מוריבה לא נשאר חייב לביקורת של קומאן, והעלה אתמול בחשבון האינסטגרם שלו סטורי עם תמונה של מטוס ממריא והמשפט בספרדית: "אלפי שמועות, אבל אף אחד לא יודע את האמת".
3 צפייה בגלריה
הסטורי של מוריבה
הסטורי של מוריבה
הסטורי של מוריבה
(צילום מסך מתוך חשבון האינסטגרם של מוריבה)