מוליכת הליגה האיטלקית, אינטר, איבדה הערב (שישי) נקודות חשובות במאבק האליפות, אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, כשסיימה בתיקו 1:1 בחוץ מול גנואה. מרקו ארנאטוביץ' סידר לנראזורי יתרון שלוש דקות להפסקה, אבל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה ראדו דראגוסין הרומני השווה בנגיחה - וקבע למעשה את תוצאת המשחק. ניצחון מחר (21:45) של יובנטוס על רומא, יצמצם את הפער שלה מהפסגה לשתי נקודות בלבד.
לאציו חזרה מפיגור 1:0 נגד פרוזינונה במחצית השנייה, בדרך ל-1:3 גדול. מתיאס סולה העלה את פרוזינונה ליתרון בדקה ה-57 בבעיטת פנדל. טאטי קסטז'אנוס הארגנטיני השווה בדקה ה-70 מבישול של גוסטב איסקסן המחליף, שבעצמו כבש שתי דקות לאחר מכן מבישול של קסטז'אנוס. בדקה ה-84 פאטרי קבע את תוצאת המשחק, מבישול שני של קסטז'אנוס.
1 צפייה בגלריה
קסטז'אנוס חוגג
קסטז'אנוס חוגג
קסטז'אנוס חוגג
(צילום: EPA)
במשחק שנערך מוקדם יותר היום, נאפולי המשיכה לאכזב וסיימה בתיקו 0:0 עם מונצה. זה היה משחק שלישי ברציפות בו האלופה לא מצליחה לנצח, והיא מתרחקת מאוד מהשתתפות בליגת האלופות בעונה הבאה. נאפולי מדורגת רק במקום השביעי, והיא אף עלולה לרדת למקום השמיני במידה שנאפולי תנצח מחר (13:30) את לצ'ה.
מי שדווקא כן חזק בתמונה לסיים באחד המקומות שמובילים לליגת האלופות היא פיורנטינה, שניצחה 0:1 את טורינו משער נגיחה של לוקה רניירי בדקה ה-83. פיורנטינה עלתה למקום הרביעי, לפחות באופן זמני עד שכל משחקי המחזור יושלמו.