זלאטן איברהימוביץ' חוזר למילאן. שוב. כוכב העבר השבדי מונה לתפקיד יועץ בכיר ל'רד בירד', החברה שבבעלותה נמצא המועדון - ולמעשה יחזור לסן סירו באופן פעיל.
זלאטן "ישתף פעולה עם צוות ההשקעות הגלובלי של 'רד בירד' ויתמוך בתיק ההשקעות של החברה בספורט, מדיה ובידור" - נאמר בהודעת חברת ההשקעות. למעשה, החלוץ האגדי יהיה בחדר ההלבשה לצידו של המאמן סטפנו פיולי ובאימונים של מילאן - וינסה לתרום מהניסיון שלו.
2 צפייה בגלריה
זלאטן
זלאטן
חוזר לסן סירו. זלאטן
(צילום: GABRIEL BOUYS / AFP)
"אני אסיר תודה על ההצטרפות לרד בירד ולמילאן בתפקידים החשובים והמשפיעים האלה", אמר איברהימוביץ'. "אני מצפה לתרום ל'רד בירד' בכל תחומי הספורט שהם משקיעים בהם". חלוץ העבר הוסיף: "האהבה שלי לרוסונרי לעולם לא תמות, וההזדמנות להיות חלק מהעתיד שלה בצורה משמעותית היא משהו שרק יכולתי לחלום עליו".
זלאטן בן ה-42 פרש מכדורגל לפני חצי שנה. הוא יכול להתהדר ב-41 תארים, 493 שערים, אבל גם באין ספור ציטוטים, שחלקם נכנסו כבר לדברי הימים של הכדורגל העולמי.
2 צפייה בגלריה
זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ'
מילאן נותרה בליבו. זלאטן
(צילום: Alessandro Sabattini/Getty Images)
במדי נבחרת שבדיה יש לו 122 הופעות ו-62 שערים, וברשימת התארים הקבוצתיים שלו תמצאו חמש אליפויות איטליה, ארבע אליפויות צרפת, שלושה גביעים איטלקיים, שני גביעים צרפתיים, שתי אליפויות הולנד, שני גביעים ספרדים, אליפות ספרד אחת וגביע הליגה האנגלי אחד.
הוא החל את הקריירה במאלמו, המשיך לאיאקס, יובנטוס, אינטר, ברצלונה, פ.ס.ז', מנצ'סטר יונייטד, לוס אנג'לס גלאקסי ומילאן, הקבוצה בה סיים את הקריירה. ברזומה שלו 493 שערים ו-201 בישולים ב-819 משחקים.