לליאו מסי ואינטר מיאמי יש עוד ציון דרך היסטורי במסע המשותף שלהם יחד - משחק ראשון ללא שערים. זאת לאחר שנאשוויל, שהתארחה בלילה שבין רביעי לחמישי בפלורידה, הצליחה לסחוט תיקו 0:0 במסגרת משחק ליגה בבית המזרחי. מבחינת נאשוויל מדובר בנקמה מתוקה אחרי שהפסידה לאינטר מיאמי בגמר גביע הליגות (9:10 בדו קרב פנדלים).
זה היה משחק הליגה השני של אינטר מיאמי ומסי לאחר ששבו מפגרת הגביע לפני ארבעה ימים. לפני היציאה לפגרה, רשמו הוורודים רצף שלילי של 11 משחקים ללא ניצחון, במהלכו הפסידו שמונה פעמים. כלומר ניצחון הליגה האחרון של מיאמי לפני החזרה מהפגרה היה ב-14 במאי.
1 צפייה בגלריה
מסי נגד נאשוויל
מסי נגד נאשוויל
הפנים אומרות הכל. מסי נגד נאשוויל
(צילום: AP Photo/Marta Lavandier)
לפני ארבעה ימים נשבר הרצף השלילי בליגה, כשמיאמי ומסי ניצחו 0:2 את רד בול ניו יורק שהעלה אותם למקום ה-14 בבית המזרחי, אבל הלילה כאמור הם שבו לסורם עם תיקו מאופס. "מה שאנחנו צריכים לעשות זה להמשיך הלאה", אמר מאמן אינטר מיאמי, טאטה מרטינו, "זה יכול לקרות". למסי דווקא היו הזדמנויות להכריע את המשחק בבעיטות חופשיות אבל הוא לא הצליח לשחזר את הקסם מההופעות הקודמות.
בעמוד הרשמי של אינטר מיאמי ניצלו את המעידה לטובת עקיצה אל עבר היריבות. "מוזר שאף אחד לא זועק שהמשחק מכור אחרי המשחק הערב. אולי זה בגלל שרק כשאינטר מיאמי ומסי מנצחים אנשים נזכרים להתבכיין?", נכתב שם.
לאחר 24 מחזורים אינטר מיאמי עדיין מדורגת במקום ה-14 בבית המזרחי, כשבמאזנה 22 נקודות (ו-3 משחקים חסרים) והיא מקדימה רק את טורונטו. נאשוויל מדורגת שביעית עם 39 נקודות ושני משחקים חסרים.