במשך 89 דקות נראה היה כי המפגש בין טוטנהאם לאלופה ומחזיקת הגביע, מנצ'סטר סיטי עומד להסתיים ב-0:0, וששתי הקבוצות ייפגשו למשחק חוזר על מנת לקבוע את זהות העולה לשמינית הגמר. עם זאת, דקה לפני תחילת תוספת הזמן ודחק מקרוב שער ניצחון יקר לסיטיזנס, שעלו לשמינית הגמר.
סיטי לא עלתה בהרכבה החזק, כאשר קווין דה בראונה פתח על הספסל. בדקה הרביעית, אוסקר בוב הנורבגי כבש לזכות הקבוצה של פפ גווארדיולה, אך השער נפסל בטענת נבדל. האורחת הייתה טובה הרבה יותר, ובעטה 14 בעיטות לעבר שערו של גוגליילמו ויקאריו, אך פגעה במסגרת רק שלוש פעמים. מנגד, החבורה של אנג'ה פוסטקוגלו בעטו פעם אחת בלבד לשער היריבה. בסופו של דבר, כאמור, הגיע אקה וחסך מפפ ושחקניו משחק חוזר, שהיה מעיק עליהם מאוד לאור הלו"ז הצפוף.
1 צפייה בגלריה
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עם נתן אקה
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עם נתן אקה
ניצחון דרמטי לאלופה ומחזיקת הגביע. שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עם נתן אקה
( Glyn KIRK / AFP)
שלושה משחקים נוספים נערכו הערב במסגרת הסיבוב הרביעי, כשבאף אחד מהם לא התקבלה הכרעה והמשמעות היא שיתקיימו משחקים חוזרים, כשקבוצות החוץ יארחו אותם. משחק מסקרן נוסף שהתקיים מלבד ההתמודדות בין טוטנהאם לסיטי, כאשר צ'לסי אירחה את אסטון וילה מהמקום הרביעי בפרמייר-ליג ונפרדה ממנה ב-0:0. כאמור, השתיים ייפגשו בווילה פארק על מנת להכריע את זהות העולה לשמינית הגמר.
נוטינגהאם פורסט מהפרמייר-ליג התארחה אצל בריסטול סיטי מהצ'מפיונשיפ (ליגת המשנה באנגליה) ובדומה לשני המשחקים האחרים - גם כאן התוצאה הייתה 0:0.
המפגש בין שפילד וונסדיי לקובנטרי סיטי הסתיים ב-1:1. שתי הקבוצות מהצ'מפיונשיפ נפגשו לפני שישה ימים במסגרת הליגה, וקובנטרי ניצחה 1:2. הפעם כאמור, המשחק הסתיים ללא הכרעה, ושתי הקבוצות ייפגשו שוב בביתה של קובנטרי.