שון וייסמן שם את התקופה הקשה בגראנדה מאחריו. אתמול (שישי) הוא כבר כבש בבכורה שלו במדי סלרניטנה האיטלקית ב-3:1 הביתי לאמפולי.
החלוץ הישראלי נכנס כמחליף כבר בדקה ה-41, לאור פציעתו של ניקולו פיירוצי. כעבור 28 דקות כבר כבש שער ראשון בסרייה א': אנטוניו קאנדרבה הגביה לרחבה ו-וייסמן נגח פנימה את השוויון הזמני של קבוצתו. ב"סקיי איטליה" קיבל הישראלי את הציון 6.5, הכי גבוה בקבוצתו ביחד עם קאנדרבה.
3 צפייה בגלריה
וייסמן
וייסמן
וייסמן בטירוף אחרי שער הבכורה שלו בסרייה א'
(צילום: Photo by Francesco Pecoraro/Getty Images)
גם ב"גאזטה דלו ספורט" החמיא לווייסמן בסיקור המשחק: "הגבהה מדויקת של קאנדרבה מצאה את וייסמן, והנגיחה שלו גרמה לאצטדיון ארקי לשאוג". החלוץ הוא השחקן הישראלי השלישי שמבקיע בליגה האיטלקית הבכירה, לצד טל בנין (ברשיה) וערן זהבי (פאלרמו). הוא יכול להתהדר גם בעובדה שהוא הישראלי החמישי אי פעם שמשחק בסרייה א' (ברשימה נמצאים גם דור פרץ וסוף פודגוראנו).
אבל עם כל הכבוד לשער של וייסמן, אוהדי סלרניטנה היו מתוסכלים בסיום. קבוצתם עמוק במקום האחרון עם 13 נקודות אחרי 24 מחזורים ומרחק שש נקודות מחוף מבטחים. באיטליה כבר מדווחים כי מעמדו של פיפו אינזאגי, כוכב העבר האגדי ומאמן הקבוצה, בצניחה ולא מן הנמנע שיפוטר בימים הקרובים. אינזאגי הוא המאמן השני העונה בקבוצה אחרי פאולו סוזה, אקס מכבי ת"א, שפוטר לאחר שלושה חודשים בתפקיד.
3 צפייה בגלריה
וייסמן
וייסמן
הישראלי השלישי שכובש בליגה האיטלקית הבכירה. וייסמן
(צילום: EPA/MASSIMO PICA)
3 צפייה בגלריה
אינזאגי. בדרך הביתה
אינזאגי. בדרך הביתה
אינזאגי. בדרך הביתה
(צילום: EPA/MASSIMO PICA)
"אחרי השוויון שלטנו במשחק, אבל נתנו להם מתנות", אמר אינזאגי, שהשיג נקודה אחת בשבעת המחזורים האחרונים. "זה מאכזב משום שמאז ינואר כל בעיטה למסגרת נגדינו נראה שנכנסת לשער. אני עצוב בשביל האוהדים, הנשיא והמועדון שראוי לתוצאות אחרות".