מאז ומתמיד המשחק על המקום השלישי במונדיאל הוא המיותר מכולם. הוא מעורר הכי מעט עניין בין שתי נבחרות שגם כך מגיעות במצב רוח ירוד לאחר שלא הצליחו להעפיל לגמר וגם ההרכבים בו משניים בדרך כלל.
ביורו המשחק הזה לא קיים, והוא גם לא חסר לאף אחד. למרות זאת, בליגת האומות דווקא החליטו שהוא הכרחי. למה? לא ברור. היום (ראשון) איטליה ובלגיה נפגשו באליאנץ סטאדיום בטורינו כדי להכריע מי תסיים שלישית – וזו הייתה אלופת אירופה שיצאה מנצחת עם 1:2.
2 צפייה בגלריה
שחקני איטליה חוגגים את השער של ברארדי
שחקני איטליה חוגגים את השער של ברארדי
נחמד, אבל לא אומר יותר מדי. שחקני איטליה חוגגים את השער של ברארדי
(צילום: EPA)
2 צפייה בגלריה
השער של ברארדי
השער של ברארדי
השער של ברארדי
(צילום: רויטרס)
שתי הנבחרות העלו הרכבים משניים עם כמה שחקנים בכירים ולאחר 0:0 בהפסקה, ניקולו בארלה (46) של אינטר העלה את האזורי ליתרון. דומניקו ברארדי (65) הכפיל בפנדל. צ'רלס דה קטלר (86) צימק בדקות הסיום.
איטליה נאבקת עם שווייץ על הכרטיס האוטומטי למונדיאל והשתיים ייפגשו בחודש הבא למשחק שכנראה יכריע את מי תעלה ומי תלך לפלייאוף.
בלגיה במצב טוב יותר ונמצאת בדרך הבטוחה לזכות בכרטיס למונדיאל, ולמעשה אם וויילס לא תנצח מחר את אסטוניה, היא תזכה בכרטיס בכלל מבלי לשחק. כך או כך, בחודש הבא הבלגים זקוקים לנקודה משני המשחקים שנותרו להם (אסטוניה בבית ו-וויילס בחוץ) כדי להעפיל לטורניר שייערך בקטאר בשנה הבאה.