על פי כל הערכות, קיליאן אמבאפה יהיה שחקן ריאל מדריד בעונה הבאה, ועוד יגיע בחינם אחרי שפריז סן ז'רמן לא הסכימה למכור אותו בקיץ וחוזהו במועדון יפוג בתום העונה. אבל על פי "אס" הספרדי, מי שנכנסה חזק למרוץ אחרי החלוץ הצרפתי היא היריבה הגדולה, ברצלונה.
בארסה אמנם סובלת מבעיות כלכליות קשות, אבל על פי אותו דיווח נטען כי היא תוכל להציע סכומים גבוהים לשחקנים בקרוב מאוד מכיוון שהמצב הכספי שלה צפוי להשתפר לאור מדיניות החסכון בה נוקט הנשיא החדש, ז'ואן לאפורטה.
1 צפייה בגלריה
קיליאן אמבאפה
קיליאן אמבאפה
קיליאן אמבאפה
(צילום: AFP)
בכלי התקשורת הספרדי נכתב כי ברצלונה מוכנה לשלם לאמבאפה ולנציגיו, בין השאר סוכן העל הישראלי פיני זהבי, סכום חתימה של 90 מיליון אירו על מנת לצרפו לקבוצה. בדיווח נטען כי ריאל מדריד יכולה לשלם לאמבאפה ונציגיו "רק" 50 מיליון אירו בעקבות התחייבויות וחוזים כבדים שיש לה עם שחקנים אחרים בקבוצה.
רק לאחרונה נחשף כי ברצלונה למעשה ויתרה על צירופו של אמבאפה בשנת 2017, והעדיפה על פניו את עוסמן דמבלה, שהתגלה כפלופ גדול, בטח נוכח הציפיות הגדולות שהיו ממנו. בארסה הייתה מוכנה לשלם עבור אמבאפה באותו הזמן 120 מיליון אירו ו-30 מיליון נוספים תלוי הישגים למונאקו, קבוצתו הקודמת, אבל ירדה מהעסקה.