ביום רביעי האחרון הרשימה איאקס כאשר הביסה 1:5 את ספורטינג ליסבון בחוץ במחזור הראשון בשלב הבתים בליגת האלופות. הערב (שבת) הבהירו השחקנים של אריק טן האג שהם גם לא מתכוונים לוותר העונה על תואר האליפות בהולנד, כאשר הביסו 0:9 את קאמבור במחזור החמישי.
שמונה שחקנים שונים השתתפו בחגיגת השערים והברזילאי דויד נרס היה היחיד שהבקיע צמד (38 ו-84). יוריין טימבר הבקיע ראשון בדקה ה-16 ואחריו כבשו גם סטיבן ברחאוס (19), נוסייר מזראווי (29), דושאן טאדיץ' (60), מוחמד דראמי (64), סבסטיאן האלר (67) ודנילו (76).
2 צפייה בגלריה
שחקני איאקס חוגגים
שחקני איאקס חוגגים
שחקני איאקס חוגגים
(צילום: EPA)
2 צפייה בגלריה
סטיבן ברגיס ודויד נרס חוגגים
סטיבן ברגיס ודויד נרס חוגגים
סטיבן ברגיס ודויד נרס חוגגים
(צילום: AFP)
"ראיתי קבוצה טובה ורעבה", הגיב טן האג בסיום. "נהניתי מהמהירות ומהקצב בהם שיחקנו. למשל, מהדרך בה השיג טימבר את הכדור בשער הראשון. לפני זה היה לקאמבור רצון לשחק כדורגל ולסכן אותנו. הם עשו עבודה נהדרת עד השער הזה. סטיבן ברגיס משתפר ולאט לאט הוא מתרגל אלינו".
איאקס מוליכה כעת את הטבלה עם 13 נקודות אחרי חמישה מחזורים. יחד עם זאת, ערן זהבי וקבוצתו פ.ס.וו איינדהובן יוכלו לעלות מחר (ראשון) למקום הראשון אם ינצחו את פיינורד, אשר תגיע אחרי התיקו 0:0 נגד מכבי חיפה בליגה האזורית. וילם טווה, שניצחה 1:2 את כרוניגן, מדורגת שלישית עם 10 נקודות.