מחצית שנייה כזו במנצ'סטר יונייטד לא זוכרים כבר הרבה זמן. השדים האדומים ירדו אמש (חמישי) להפסקה כשהם בפיגור 2:1 ביתי מול רומא במשחק הראשון בחצי גמר הליגה האירופית וירדו אחרי 90 דקות עם 2:6 ענק באולד טראפורד. את גודל ההישג יוכיח הנתון הבא: יונייטד היא הראשונה מאז ריאל מדריד ב-1964, שמבקיעה שישייה בחצי גמר של מפעל אירופי.
"הגבנו נכון במחצית" הסביר את השינוי המאמן אולה גונאר סולשיאר. "אני חושב שגם במחצית הראשונה היו לנו כמה רגעים טובים, אבל לא היינו מרוכזים בגנה. אחרי ההפסקה כבר שיפרנו את זה וגם הגענו בשל כך ליותר מצבי הבקעה".
2 צפייה בגלריה
סולשיאר מרוצה
סולשיאר מרוצה
סולשיאר מרוצה
(צילום: רויטרס)
שני הגיבורים של המשחק היו ברונו פרננדש עם צמד ובישול ובעיקר אדינסון קבאני, שהשלים משחק חלומי עם צמד ושני בישולים. "אדינסון היה מצוין", החמיא סולשיאר לחלוץ שלו. "אם הוא יגיע לשלושה או ארבעה מצבים או יבקיע שער או שניים. אני מאושר ממנו".
הנורבגי נשאל באשר לעתידו של קבאני: "הוא יודע שאני מאוד רוצה שימשיך כאן לעונה נוספת וגם דיברנו על כך. אני יודע שהייתה שנה לא פשוטה, ויכול רק להבטיח לו שאולד טראפורד עם קהל זאת חוויה אחרת לגמרי. יש לנו את האוהדים הכי טובים וכחלוץ אני יכול לומר שאין כמו ההרגשה להבקיע ולחגוג מולם ואיתם".
2 צפייה בגלריה
קבאני מרחף
קבאני מרחף
קבאני מרחף
(צילום: AP)
פול פוגבה שהוביל לפנדל לטובת האיטלקים בעקבות עבירה ברחבה, ניסה להסביר מה גרם לכך: "אני פשוט לא מתקל. אני לא יודע לעשות את זה. אני מנסה להיות כמו שחקן אנגלי טיפוסי ולא באמת יודע לעשות את זה. אני צריך להתאמן על התיקולים שלי. סבלתי מחוסר מזל עם פנדלים העונה".
אגב, הפעם האחרונה בה יונייטד הבקיע שישה שערים או יותר הייתה בניצחון 1:7 על לא אחרת מאשר, אותה רומא. אז זה היה בשלב רבע הגמר של ליגת האלופות בשנת 2006 ובין הכובשים ניתן למצוא את וויין רוני, אלן סמית' מייקל קאריק וצמד של אחד כריסטיאנו רונאלדו.