4 צפייה בגלריה
שחקני באיירן מינכן
שחקני באיירן מינכן
שחקני באיירן באימון המסכם. "אווירה חיובית"
(צילום: AFP)
באיירן מינכן משלימה את ההכנות האחרונות לקראת המשחק הגדול ביותר של העונה, מחר (ראשון, 22:00) מול פריז סן ז'רמן בגמר ליגת האלופות. הקבוצה קיימה הערב מסיבת עיתונאים ואת האימון המסכם שלה לקראת המשחק. המאמן האנזי פליק והקשר ג'ושוע קימיך היו הנציגים שנשלחו לדבר עם התקשורת.
קימיך: "עשינו את ההכנה שלנו כמו לקראת כל משחק. אין שינויים משמעותיים, אבל אפשר לראות שהאווירה טובה, כולם מתרגשים לקראת המשחק הזה. ברמת המועדונים אין תואר גדול יותר מליגת האלופות. כילד אלו תמיד היו המשחקים שהתרגשתי לקראתם. יש משהו קסום במפעל הזה. בשנה החמישית שלי כאן סוף סוף הגענו לגמר, עכשיו אנחנו רוצים לזכות".
4 צפייה בגלריה
קימיך מוציא חוץ, פליק משקיף
קימיך מוציא חוץ, פליק משקיף
קימיך על פליק: "בחור נהדר"
(צילום: רויטרס)
על המשחק, היריבה והעבודה שצפויה לו באופן אישי מול קיליאן אמבאפה וניימאר: "זה יהיה משחק מאוזן, אלו שתי קבוצות-על שמגיע להן להיות במעמד הזה. נגד לייפציג אמבאפה שיחק כחלוץ וניימאר באגף שמאל. לגביי באופן אישי אני לא יודע אם אשחק כקשר או כמגן ימני. יש להם המון מהירות, ואנחנו צריכים להיות זהירות כי עלול להיות משחק מהיר יותר משפגשנו במשחקים אחרים. אבל בכל אופן אני לא חושב שנשב ונחכה להם מאחור".
קימיך לא חסך במחמאות מהמאמן שלו: "הוא הצליח לבסס קשר עם הסגל ועם כל הצוות במהירות. הוא מציג לך תוכנית ברורה מאוד, אבל הוא גם בחור נהדר. הוא לא רואה רק את הטקטיקה אלא גם את בני האדם שמאחורי הטקטיקה הזאת".
4 צפייה בגלריה
האנזי פליק בודק את הדשא
האנזי פליק בודק את הדשא
"נצטרך להיזהר". פליק בודק את הדשא
(צילום: רויטרס)
פליק עצמו אמר על האסטרטגיה לקראת המשחק: "שיחקנו עם קו הגנה גבוה. זה אומנם הפעיל לחץ על היריבה וצמצם את השטחים שלה אבל זה גם משאיר הרבה שטח מאחורי קו ההגנה שלנו. חשוב שנסגור את קווי המסירה, אנחנו יודעים שלפ.ס.ז' יש שחקנים מהירים. יחד עם זאת, לחץ גבוה הוא הדבר שעבד עבורנו בעשרה חודשים האחרונים ולא נבצע שינויים גדולים בעניין הזה".
המאמן התייחס לבלם הבכיר שלו ג'רום בואטנג שסוחב פציעה: "שוחחתי איתו היום והוא התאמן. אני מאמן שאוהב לחכות עד אחרי האימון האחרון ואז נראה, ואדון בזה עם צוות האימון".
4 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי באימון המסכם
(צילום: גטי אימג'ס)
על החוויה שהוא עובר בבאיירן אמר המאמן: "כל כך כיף עם הקבוצה הזאת. המנטליות של הקבוצה הזאת, תמיד לתת הכל, זה נהדר. כל שחקן ושחקן מוכן לתת כל מה שיש לו, ומחר יש משחק מיוחד".
על היריבה: "הם קבוצה נהדרת עם המון מהירות ושחקנים מצוינים, לא רק מבחינה התקפית אלא גם הגנתית. הם ספגו רק חמישה שערים במפעל העונה".