יממה קשה מאוד היום (שני) בטורקיה ובסוריה בעקבות שתי רעידות אדמה הרסניות שפקדו את האזור. אחרי שעות ארוכות של חיפושים, ב"א-בולה" דווח כי שחקן ההתקפה של האטייספור כריסטיאן אטסו, ששיחק בעבר בניוקאסל ונבחרת גאנה, אותר בחיים ופונה לבית החולים. אלא שחברו לקבוצה כרים אליצ'י פירסם סטורי באינסטגרם שסתר את הדיווח: "הוא עדיין מתחת להריסות. תמשיכו להתפלל. אנחנו זקוקים לעזרה דחופה".
לפי הדיווחים שטוענים כי הוא נמצא, אטסו היה אחד מתשעה שחקנים ושני אנשי צוות ששהו בבניין שהתמוטט. שישה שחקנים ואיש צוות אחד נמצאו כבר נמצאו, והחיפושים אחר היתר נמשכים. מאמן הקבוצה וולקן דמירל, שהוא גם שוער הנבחרת הלאומית לשעבר, פרסם סרטון ברשתות החברתיות בו הוא קורא בבכי לעזרה דחופה מכל מי שרק יכול להגיש אותה: "עזרו לנו. אני מבקש שתשלחו את כל האמצעים שיש לכם. אנשים מתים כאן". בהמלך הערב דווח כי אחמט טורקסלאן, שוערה של ייני מלטיאספור מליגת המשנה, מצא את מותו.
1 צפייה בגלריה
אטסו במדי ניוקאסל
אטסו במדי ניוקאסל
אטסו במדי ניוקאסל
(צילום: Getty Images)
אטסו בן ה-31 כבש עשרה שערים ב-60 הופעות במדי נבחרת גאנה, כשחלק מהן היו תחת הדרכתו של אברם גרנט. רק אתמול הוא כבש שער ניצחון, שהיה הראשון שלו במדי הקבוצה בהופעתו השלישית, בדקה ה-97 ב-0:1 מול קאסימפשה.
הוא החל את הקריירה בפורטו, ובספטמבר 2013 הצטרף לצ'לסי שהחתימה אותו על חוזה לחמש שנים. עם זאת, במשך שנות החוזה שלו אצל הבלוז, הושאל אטסו לקבוצות שונות - ביניהן ויטסה, אברטון ומלאגה - כך שהוא לא רשם הופעה רשמית במדי מועדון הפאר. ב-2016 הצטרף אטסו לניוקאסל במדיה רשם 121 הופעות.
פורסם לראשונה: 15:40, 06.02.23