המחזור ה-22 בפרמייר-ליג יצא היום (שישי) לדרך עם 0:0 בין צ'לסי המאכזבת לפולהאם המפתיעה בסטמפורד ברידג'.
אנסו פרננדס ומיכאלו מודריק - שעלו לבלוז 191 מיליון אירו ביחד - פתחו היום לראשונה בהרכב, בו ניתן היה למצוא גם את חכים זייש שאמור היה לעבור לפ.ס.ז' אבל בשל טעות טכנית נותר בקבוצה, ונוני מדואקה שהגיע מאיינדהובן עלה להופעת בכורה כשהחליף בהפסקה את מודריק שהיה חלש במיוחד, אך כל אלה לא הצליחו לסייע לצ'לסי למצוא את הרשת. העובדה שפרננדס חתם בצ'לסי רק באמצע השבוע וערך אימונים בודדים בלבד הורגשה - הוא לא היה טוב.
2 צפייה בגלריה
אנסו פרננדס
אנסו פרננדס
בכורה מאכזבת. אנסו פרננדס
(צילום: AFP)
למצב המסוכן ביותר הגיע בכלל דויוד פופאנה, חלוץ הרכש בן ה-20 שעלה מהספסל בדקה ה-75 להופעת בכורה, שארבע דקות לאחר מכן כבר עבר את השוער ברנרד לנו אך הבעיטה שלו נעצרה סמוך לקו השער על ידי טים רים. מדובר בתיקו המאופס השני ברציפות עבור צ'לסי, שבמחזור הקודם סיימה בתוצאה זהה נגד ליברפול. בצד החיובי עבור גרהאם פוטר ושחקניו, המשחק היום היה השלישי ברציפות בו הם לא סופגים שער.
מנגד, האורחת קיוותה לרשום ניצחון אחרי שני הפסדים רצופים בליגה ותיקו מול סנדרלנד בדקה ה-90, אך תסתפק בנקודה מול הקבוצה אותה ניצחה רק לפני שלושה מחזורים. בדקה ה-75 עלה מהספסל מנור סולומון על חשבונו של וויליאן, אקס צ'לסי שזכה למחיאות כפיים מיושבי האצטדיון. הישראלי היה עסוק בעיקר במשימות הגנתיות ולא הצליח להשפיע.
2 צפייה בגלריה
מנור סולומון טיאגו סילבה
מנור סולומון טיאגו סילבה
עלה ל-15 דקות. סולומון מול טיאגו סילבה
(צילום: רויטרס )
צ'לסי שבמקום התשיעי עשויה לסיים את המחזור במקום ה-11 אם ליברפול לא תפסיד וולבס ואסטון וילה תנצח את לסטר. פולהאם שבמקום השישי עשוייה לסיים את המחזור במקום השמיני אם ברייטון לא תפסיד לבורנמות' וברנטפורד תנצח את סאות'המפטון. כל המשחקים האלה יערכו מחר ב-17:30.
בליגה הספרדית: אתלטיק בילבאו - קאדיס 1:4
בליגה הגרמנית: אוגסבורג - באייר לברקוזן 0:1