אחרי שכולם היו בטוחים שג'ורג'יניו ויינאלדום בדרך לברצלונה, נראה שהקשר ההולנדי יחתום בסופו של דבר בפ.ס.ז'. על פי העיתונאי המוערך, פבריציו רומאנו, סגנית אלופת צרפת - בסוג של מחטף - הציעה ברגע האחרון שכר גבוה יותר לוויינאלדום, שאמור להחליט בקרוב על היעד החדש שלו.
עד לפני 48 שעות, ויינאלדום כבר היה בדרך לקטאלוניה עם חוזה ארוך טווח עד 2024. רק שאז הפריזאים החליטו שהם גם הולכים עליו ודי טרפו את הקלפים. התקשורת בקטאלוניה כמובן סוערת הבוקר (ראשון) מהמהלך. "לא נשלם על ויינאלדום אירו אחד יותר" - הייתה הכותרת בשער ה"מונדו דפורטיבו". ביומון הספורט הוסיפו כי מדובר ב"מלחמת עולם" וש"ויינאלדום חייב להחליט מהר".
2 צפייה בגלריה
ג'ורג'יניו ויינאלדום
ג'ורג'יניו ויינאלדום
יעדיף את הכסף של פ.ס.ז'? ויינאלדום
(צילום: gettyimages)
2 צפייה בגלריה
ג'ורג'יו ויינאלדום ליברפול
ג'ורג'יו ויינאלדום ליברפול
ויינאלדום חוגג מול ברצלונה ב-2019 את המהפך הגדול
(צילום: רויטרס)
אחרי שהחתימה את קון אגוארו ואריק גארסיה בהעברות חופשיות, בברצלונה קיוו לעשות זאת גם עם אקס ליברפול, שנמצא בימים אלה עם נבחרת הולנד בהכנות האחרונות ליורו.
אגב, לא סתם בארסה מעוניינת מאוד בויינאלדום. הוא הרי היה אחראי לאחת המפלות הכי גדולות של ברצלונה בשנים האחרונות, כשכבש נגדה צמד ב-0:4 של ליברפול בגומלין חצי גמר ליגת האלופות ב-2019. ניצחון שסלל את הדרך לאדומים לזכייה בתואר.
שער ה"מונדו דפורטיבו"
מי שלא יגיע לקאמפ נואו הוא כמובן ארלינג הולאנד. התקשורת הספרדית עדיין חולמת שהכוכב הנורבגי של דורטמונד יצטרף לריאל או בארסה, אך על פי ה"אס" תג המחיר שלו יעמוד על 200 מיליון אירו - סכום דמיוני במונחים שאחרי הקורונה.
ובעניין אחר: מנצ'סטר יונייטד חידשה את המו"מ עם ג'יידון סאנצ'ו - על פי שלל דיווחים בממלכה. אמנם עדיין לא הוגשה הצעה רשמית לדורטמונד, אך האחרונה מוכנה למכור אותו בתמורה ל-90-95 מיליון אירו.