לאו מסי ולואיס סוארס הזכירו הלילה (בין חמישי לשישי) לכמה רגעים את שיתוף הפעולה הבלתי נשכח שלהם מהימים ההם בברצלונה. החלוץ האורוגואי בישל לארגנטינאי וכבש בעצמו - עמוק בתוך תוספת הזמן - כדי לחלץ לאינטר מיאמי 2:2 במשחק החוץ מול נאשוויל - הראשון מבין שניים בשמינית גמר גביע הקונקאקאף (גביע האלופות של צפון אמריקה).
אינטר מיאמי ניצלה מהפסד ראשון העונה בכל המסגרות, כשבתחילת המחצית השנייה היא עוד פיגרה 2:0 מצמד של כוכב נאשוויל, ג'ייקוב שאפלבורג (4 ו-46). האוהדים בגאודיס פארק, שרובם הגיעו כדי לראות את מסי, ידעו גם הם כי הסיפור רחוק מלהיות גמור.
3 צפייה בגלריה
מסי
מסי
שער נהדר. מסי
(צילום: Johnnie Izquierdo / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
3 צפייה בגלריה
סוארס, מסי והחברים חוגגים את השוויון הדרמטי
סוארס, מסי והחברים חוגגים את השוויון הדרמטי
סוארס והחברים חוגגים את השוויון הדרמטי
(צילום: Donald Page/Getty Images)
בדקה ה-52 התקפה נהדרת של האורחת - בניגוד גמור למהלך המשחק - הסתיימה במסירה של סוארס למסי, שבאמנות בעט כדור קשתי ברגל שמאל לרשת. מסי עוד הספיק לספוג מכה קשה ברגלו, אבל נותר על כר הדשא וחזה בשוויון הדרמטי של קבוצתו.
וכן, שוב היה זה שיתוף פעולה של כוכבי בארסה לשעבר. סרחיו בוסקטס הגביה בדקה ה-95, היישר לראש של סוארס, שחגג 2:2 דרמטי במפגש בין שתי הקבוצות שנפגשו בשנה שעברה גם בגמר גביע הליגות. זהות העולה לרבע הגמר תוכרע בגומלין שייערך בלילה בין רביעי לחמישי במיאמי.
3 צפייה בגלריה
מסי
מסי
מסי
(צילום: AP Photo/Mark Zaleski)
"הליגה כל כך ארוכה שהיא מאפשרת לך לעשות את טעויות. הטורנירים הקצרים ומשחקי הנוקאאוט שונים לחלוטין", אמר מאמן אינטר מיאמי, טאטה מרטינו.